Bij de Sixcross/DH en alle andere tracks die van boven beginnen, is het niet meer dan logisch dat je de Lift gebruikt. Heel de dag naar boven blijven lopen/rijden is ook geen pretje. De slopestyle/DJ & Continental Track is te rijden zonder gebruik van de lift. De kosten voor de liftpas zijn geen entree kosten. Wanneer ben jij voor het laatst gecontroleerd of je wel een liftpas bij je had? Wel is het zo dat de inkomsten van de lift 1 van de steun pilaren zijn van het park/gebied. Dan kom ik dus op het punt wat ik al wilde aangeven "bekijk goed waarmee je inkomsten wil generen" of dit nu de inkomsten zijn van een Stoeltjes lift of subsidies/doneringen van gemeentes/rijk/bedrijven/eindgebruikers.illuminatastigmata schreef:Bomber schreef: Bikepark Winterberg hoef je ook geen Entree te betalen om te kunnen biken.
Alleen de oefenbaan is toegankelijk zonder liftkaart(=entree?)de sixcross en alle andere tracks zijn zonder liftpas verboden terrein.Ook al zijn ze zo toegenkelijk,er staat wèl een bord bij de aanvang van de track dat een liftpas verplicht is om de track te mogen rijden(bij desixcross toch).In mijn ogen een vorm van entree dus.
Start van SFA bikepark.
Moderator:Beheerders
Er moet toch iemand zijn om alles in de gaten te kunnen houde enzo, maar hun hebben ook hun normale leven erbij(werken enzo) dus kunnen hun daar ook niet hele dagen gaan zitten, dat is volgens mij waarom het alleen in het weekend los is. Of die in de vakantie ook door de week af en toe los is, weet ik nie(omdat hun daar mss wel bouwen nu hun ook vakantie hebben.)
jullie hebben het over drops en andere houten opjecten... komen er dan bijv ook wallrides en stepup/stepoff boxen enzo, en hoe hoog worden de gemiddelde drops?
zou wel vet zijn als er ook een dikke roadgap achtig iets zou komen
veel suces met de bouw!
zou wel vet zijn als er ook een dikke roadgap achtig iets zou komen

veel suces met de bouw!
Brakes are like tampons... every pussy needs them!!
Moet jij geen topics gaan schrijven bij Geert Wilders en zijn kornuiten.cyberhawk schreef:ja he ?
wij pleuren die dingen vol met schroot en sturen ze dan op
naar de smelter in het buitenland
ik aan me baas vragen of er niet een paar illegalen bij konden >terug
maar dat kon niet ivm de douane en de klant..![]()
kent iemand een bedrijf die dit wel toestaat ?
TNT wil ook al niet meewerken
Denk na voor dat je stoer gaat lopen doen.
Groeten Dave
- Jean-Pierre
En jij hebt je vast aangemeld om dit te kunnen zeggen...daveneef schreef:Moet jij geen topics gaan schrijven bij Geert Wilders en zijn kornuiten.cyberhawk schreef:ja he ?
wij pleuren die dingen vol met schroot en sturen ze dan op
naar de smelter in het buitenland
ik aan me baas vragen of er niet een paar illegalen bij konden >terug
maar dat kon niet ivm de douane en de klant..![]()
kent iemand een bedrijf die dit wel toestaat ?
TNT wil ook al niet meewerken
Denk na voor dat je stoer gaat lopen doen.
Groeten Dave
Iedereen maakt wel eens een grap, vat het niet meteen zo zwaar op.
Idd

www.freerideachterhoek.nl

Niet goed opgelet jullieIn de loop van de week gaan we de inrit en parkeerplaats uitvlakken en zal de zeecontainer, die voor de opslag van materialen en als 2e roll-in zal dienen, geplaatst worden.

- freerideachterhoek
- Contacteer:
Fase 1 is in grote lijnen klaar. We gaan nog wat dingetjes aanpassen en afmaken.
De roll-in zal nog een deel met hout afgewerkt worden. Verder zal de lijn terug aangepast worden. Ook het aankleden van wat dingen moet nog even gebeuren, zoals de luifel aan de container, het hekwerk rondom de parkeerplaats, de chill-spot, bikestandaards en ophangen van sponsorborden. Tussentijds gaan we vast beginnen om achter in het park een oefenparcourse te maken zodat ook de bikers die kennis willen maken met het freeriden hier eens kunnen oefenen.
Het zand is al weer gebracht. Tussentijds zijn we bezig met het ontwerp voor fase 3 en 4 dat supervet moet worden met drops, hamsterrad, wall-rides en een foam pit.
Maargoed,.............. moet allemaal nog "even" gebeuren. Maar met de inzet van zo'n goede crew is dat ook zo weer gepiept. Zonder zo'n goede samenwerking is het anders niet mogelijk om zo'n park op te zetten. We zijn een TEAM!!!!:arms:
De roll-in zal nog een deel met hout afgewerkt worden. Verder zal de lijn terug aangepast worden. Ook het aankleden van wat dingen moet nog even gebeuren, zoals de luifel aan de container, het hekwerk rondom de parkeerplaats, de chill-spot, bikestandaards en ophangen van sponsorborden. Tussentijds gaan we vast beginnen om achter in het park een oefenparcourse te maken zodat ook de bikers die kennis willen maken met het freeriden hier eens kunnen oefenen.
Het zand is al weer gebracht. Tussentijds zijn we bezig met het ontwerp voor fase 3 en 4 dat supervet moet worden met drops, hamsterrad, wall-rides en een foam pit.
Maargoed,.............. moet allemaal nog "even" gebeuren. Maar met de inzet van zo'n goede crew is dat ook zo weer gepiept. Zonder zo'n goede samenwerking is het anders niet mogelijk om zo'n park op te zetten. We zijn een TEAM!!!!:arms:
check: http://www.sfabikepark.nl
SFA BIKEPARK,....... Achterhoekse gezelligheid!!!
SFA BIKEPARK,....... Achterhoekse gezelligheid!!!
- driezzz_dirter
had die dingen een paar weken terug ook al gezien!
zeeer vet dat NL nu een beetje een freeride parkje krijgt!
hoop echt dat er nu ook eens wat anders komt dan allen dirts
vette drops of niet te stijle dirts (rijd dikke fully) zou echt super dope zijn!
peaceout!

zeeer vet dat NL nu een beetje een freeride parkje krijgt!
hoop echt dat er nu ook eens wat anders komt dan allen dirts

vette drops of niet te stijle dirts (rijd dikke fully) zou echt super dope zijn!
peaceout!
Brakes are like tampons... every pussy needs them!!
- Jean-Pierre
Vanmorgen rond 10 uur kwamen Tim (timmos) en ik op het terrein van SFA aan om is even een dagje lekker te rijden. Thank god hadden we geweldig weer, het was 's morgen nog wel een beetje koud, maar rond 12 uur was het echt lekker.
Tot onze verbazing kwam Daniel Prijkel ook nog even zijn Kona uit te laten en hij liet zeer stijlvolle dingen zien. De jongens van dTb waren zoals bijna elk weekend er ook. Sjors en Bou van SDG Bikesports kwamen ook nog even de boel verkennen. Bou die het er op waagt om Prijkel achterna te gaan op de double lijn en hem net te ver springt... Kwartiertje later springt hij ze zonder moeite en met stijl!
En dan hebben we het nog niet over Sjors gehad, wat kan die kerel whippen!
Aangezien SFA ook een pumptrack heeft kon Sjors het niet laten om daar zijn passie uit te oefenen. Sjors, Daniel, Bou en ik hebben daar dan ook veel op gereden. Shit! wat was dat vermoeiend haha. Een pumptrack sloopt echt.
Rond 6 uur moesten we er toch een eind aan maken, we waren moe en het park ging sluiten.
De dirts/pumptrack lagen er erg goed bij. De SFA crew houdt het erg goed bij en over een tijdje hebben hun hun eigen bike park. We wachten geduldig af...
Ik zelf vond het een zeer geslaagde dag, goede sfeer,mooi weer en veel rijden. Wat wil je nog meer?
Sfeer fotootje natuurlijk.

Heb niet meer foto's at the moment. Morgen wel, update tomorrow!
* dit verslag staat ook in - Café - Lekker gefietst - Maar aangezien dit bij het bike park hoort, heb ik em hier ook geplaatst*
Tot onze verbazing kwam Daniel Prijkel ook nog even zijn Kona uit te laten en hij liet zeer stijlvolle dingen zien. De jongens van dTb waren zoals bijna elk weekend er ook. Sjors en Bou van SDG Bikesports kwamen ook nog even de boel verkennen. Bou die het er op waagt om Prijkel achterna te gaan op de double lijn en hem net te ver springt... Kwartiertje later springt hij ze zonder moeite en met stijl!
En dan hebben we het nog niet over Sjors gehad, wat kan die kerel whippen!
Aangezien SFA ook een pumptrack heeft kon Sjors het niet laten om daar zijn passie uit te oefenen. Sjors, Daniel, Bou en ik hebben daar dan ook veel op gereden. Shit! wat was dat vermoeiend haha. Een pumptrack sloopt echt.
Rond 6 uur moesten we er toch een eind aan maken, we waren moe en het park ging sluiten.
De dirts/pumptrack lagen er erg goed bij. De SFA crew houdt het erg goed bij en over een tijdje hebben hun hun eigen bike park. We wachten geduldig af...
Ik zelf vond het een zeer geslaagde dag, goede sfeer,mooi weer en veel rijden. Wat wil je nog meer?
Sfeer fotootje natuurlijk.

Heb niet meer foto's at the moment. Morgen wel, update tomorrow!
* dit verslag staat ook in - Café - Lekker gefietst - Maar aangezien dit bij het bike park hoort, heb ik em hier ook geplaatst*
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre op zo sep 14, 2008 9:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.