Velge, maar de welke
Moderator:Beheerders
hallo ik was op zoek naar een mooie velg en nu ben ik uitgekomen bij sun ringle
alleen nu zit ik tussen een dilema
- de MTX 33 660 gr
- de double track 850 gr
wat zijn de pro s en de contra s ik hoor ze graag
alleen nu zit ik tussen een dilema
- de MTX 33 660 gr
- de double track 850 gr
wat zijn de pro s en de contra s ik hoor ze graag
-
- Contacteer:
kijk gerust even een paar topic's terug..(bij dirt en street).. staan nog 2 dezelfde topic's zoals deze 
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=39363
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=39304

http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=39363
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=39304
Loud, mean, fast & dirty
-
- Contacteer:
Baelus schreef:
190 gram meer is dat zou veel meer ?
Voor een wiel is dat zèèr veel meer ja,dat ga je OP ZEKERS heel goed merken.
En daarbij zijn MTX en DOUBLETRACKS wat sterkte betreft behoorlijk aan elkaar gewaagd.......Lijkt mij een makkelijke keuze,de prijs is ook niet zo heel erg verschillend als je een beetje www't.
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
-
- Contacteer:
Gewoon een set mavic EX 729illuminatastigmata schreef:Baelus schreef:
190 gram meer is dat zou veel meer ?
Voor een wiel is dat zèèr veel meer ja,dat ga je OP ZEKERS heel goed merken.
En daarbij zijn MTX en DOUBLETRACKS wat sterkte betreft behoorlijk aan elkaar gewaagd.......Lijkt mij een makkelijke keuze,de prijs is ook niet zo heel erg verschillend als je een beetje www't.

Wel wat beter dan die sun ringlé toestande
-
- Contacteer:
thomasmb schreef:
Gewoon een set mavic EX 729
Hij vraagt in zijn startpost duidelijk om SunRinglè en NIET om MAVIC.....
En daarbij.....MAVIC is ook niet bepaald heilig wat dat betreft,ik kan me nog een post van jou voor de geest halen die ging over een DEEMAX......topspul toch dat MAVIC????en nog voor weinig ook........

-
- Contacteer:
Is je hobby men posts afzijken ?illuminatastigmata schreef:thomasmb schreef:
Gewoon een set mavic EX 729
Hij vraagt in zijn startpost duidelijk om SunRinglè en NIET om MAVIC.....
En daarbij.....MAVIC is ook niet bepaald heilig wat dat betreft,ik kan me nog een post van jou voor de geest halen die ging over een DEEMAX......topspul toch dat MAVIC????en nog voor weinig ook........
Ja heb in men sx deemax gehad ; binnewerk klote maar over de velg zelf nik gezeverd

Anyway geen tijd meer in je steken lijkt me een goed voornemen

Voor een velg wel... Is onafgeveerde en bovenal roterende massa die ver van rotatieas zit, dat ga je echt merken zoals 'illuminatastigmata' opmerkte.Baelus schreef:190 gram meer is dat zou veel meer ?
Lees je eigen post, de eerste, eens terug... Je begint zelf nl. ook gelijk met een soortgelijke toon jegens Sun Ringle en daamee eigenlijk de keuze van de TS.thomasmb schreef:Is je hobby men posts afzijken ?
Ja heb in men sx deemax gehad ; binnewerk klote maar over de velg zelf nik gezeverd![]()
Anyway geen tijd meer in je steken lijkt me een goed voornemenWant met jou type valt toch niet te praten , een echte hollander die altijd gelijk moet hebbe
Wanneer jij had geschreven "Ik zou toch Mavic velgen, bijv. EX729, overwegen want daar heb ik persoonlijk betere ervaringen mee." dan betwijfel ik ten zeerste dat 'illuminatastigmata' op deze wijze gereageerd had.
Resumé: je roept het over jezelf af...
-
- Contacteer:
Cheeta schreef: Lees je eigen post, de eerste, eens terug... Je begint zelf nl. ook gelijk met een soortgelijke toon jegens Sun Ringle en daamee eigenlijk de keuze van de TS.
Wanneer jij had geschreven "Ik zou toch Mavic velgen, bijv. EX729, overwegen want daar heb ik persoonlijk betere ervaringen mee." dan betwijfel ik ten zeerste dat 'illuminatastigmata' op deze wijze gereageerd had.

-
- Contacteer:
/careilluminatastigmata schreef:Cheeta schreef: Lees je eigen post, de eerste, eens terug... Je begint zelf nl. ook gelijk met een soortgelijke toon jegens Sun Ringle en daamee eigenlijk de keuze van de TS.
- Jean-Pierre
Cheeta schreef:Voor een velg wel... Is onafgeveerde en bovenal roterende massa die ver van rotatieas zit, dat ga je echt merken zoals 'illuminatastigmata' opmerkte.Baelus schreef:190 gram meer is dat zou veel meer ?
Lees je eigen post, de eerste, eens terug... Je begint zelf nl. ook gelijk met een soortgelijke toon jegens Sun Ringle en daamee eigenlijk de keuze van de TS.thomasmb schreef:Is je hobby men posts afzijken ?
Ja heb in men sx deemax gehad ; binnewerk klote maar over de velg zelf nik gezeverd![]()
Anyway geen tijd meer in je steken lijkt me een goed voornemenWant met jou type valt toch niet te praten , een echte hollander die altijd gelijk moet hebbe