DankjeTjeu81 schreef:Oh dat ziet er FIJN uit! Brandweer rood? Of meer Ferrari rood?

De kleur is ral 3020 oftewel verkeersrood, is iets feller dan brandweerrood.
Moderators:JJ, Beheerders
Als de stickers binnen zijn, ga ik wat experimenteren wat het mooiste staat, of met witte vlakken of met de zwarte letters zo op het frame. Van de week op het werk alvast maar wat uitproberen met de kleurenprinter.Per schreef:Complimenten, Fred! Dat ziet er picobello uit!
Ik zou zelf voor de klassieke look gaan en de witte vlakken aanbrengen. Heb ik bij mijn fixed niet gedaan, maar ga het zeker doen bij mijn volgende project.
Ga je de lugs nog pinstripen? (een gekleurd randje eromheentekenen..) Dat gaat het best met een trekpen.
Tja een ander zadel zou wel mooi zijn, maar de meeste oude racezadels vind ik te groot. Brooks heeft wel een paar mooie, maar de prijzen zijn me wat te gek en op marktplaats kom ik ze ook niet veel tegen.hil1 schreef:Echt een succesvol project!![]()
Ziet er echt super uit! Als echte forummer toch ff zeuren... misschien een wat klassieker zadeltje??
Hoeft niet hoor, want het is echt een tof ding geworden!
"Probably the only one in town.", ja dat had je gedacht!@sph@ltdude schreef:FGG 7960
W0uter schreef:"Probably the only one in town.", ja dat had je gedacht!@sph@ltdude schreef:FGG 7960
Sneeuwpop (ook forumlid) woont in Groningen, en vorig jaar reed er ook een rond. We zijn dus met zijn vieren!![]()