fiets shirt - eigen design
Moderator:Beheerders
Heey
Weet iemand waar je een shirt naar eigen design kunt laten maken? Zodat er nog teksten en sponsers op komen? En wat gaat zoiets kosten?
Grtz. Maarten
Weet iemand waar je een shirt naar eigen design kunt laten maken? Zodat er nog teksten en sponsers op komen? En wat gaat zoiets kosten?
Grtz. Maarten
Volgens mij kunnen bedrijven als TVE, WLM design, etc. dat wel...
Wat ik me er van herinner is dat de prijs afhankelijk is van het aantal kleuren dat je wilt, dat je vervolgens nogal wat 'vaste' kosten hebt die het voor een enkel shirt erg prijzig maken.
Aardig wat merken hebben ook shirts in hun assortiment waar ik me niet aan de indruk kan onttrekken dat er rekening is gehouden met wat ruimte om sponsoren e.d. op kwijt te kunnen.
Wat ik me er van herinner is dat de prijs afhankelijk is van het aantal kleuren dat je wilt, dat je vervolgens nogal wat 'vaste' kosten hebt die het voor een enkel shirt erg prijzig maken.
Aardig wat merken hebben ook shirts in hun assortiment waar ik me niet aan de indruk kan onttrekken dat er rekening is gehouden met wat ruimte om sponsoren e.d. op kwijt te kunnen.
- Jean-Pierre
Klopt, WLM en TVE doen dat. http://www.wlm-design.nl/index2.htmCheeta schreef:Volgens mij kunnen bedrijven als TVE, WLM design, etc. dat wel...
Heb daar ook een keer naar geinformeerd.
Goedkoop is het niet, maar als je het mooi maakt, heb je ook wat.
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Aantal kleuren maakt niet uit..
Als je een EPS / Vectorfile hebt van je design / logo's scheelt in kosten weer!
(zie die PDF van de prijslijst)
Druktechniek is het zgn. Dye-Sublimation systeem...
Soort van kleurcopieen op textiel.
Alle panden zijn dus los en worden na de 'dye-sub' pas in elkaar gestikt.
Panden zijn dan dus de boordjes, mouwen, voorkant en achterzijde.
Als je een EPS / Vectorfile hebt van je design / logo's scheelt in kosten weer!
(zie die PDF van de prijslijst)
Druktechniek is het zgn. Dye-Sublimation systeem...
Soort van kleurcopieen op textiel.
Alle panden zijn dus los en worden na de 'dye-sub' pas in elkaar gestikt.
Panden zijn dan dus de boordjes, mouwen, voorkant en achterzijde.
-
-
Persoonlijk vind ik het shirt te druk. Je sponsors springen er, afgezien van een enkeling, niet echt uit maar gaan op in een groot tekstveld. Drie grote sponsoren op de voorkant is gewoon teveel op echt op te vallen.
Al heb ik het idee dat het meer liefdadigheid van de sponsoren is dan dat er echt een sponsorstrategie achter zit. Ik weet niet wat voor wedstrijden je rijdt, maar met de extreme MTB-varianten zal je in NL niet veel in de regio te bewonderen zijn en de aandacht van het plaatselijke weekblad houdt in het algemeen ook niet over.
Al heb ik het idee dat het meer liefdadigheid van de sponsoren is dan dat er echt een sponsorstrategie achter zit. Ik weet niet wat voor wedstrijden je rijdt, maar met de extreme MTB-varianten zal je in NL niet veel in de regio te bewonderen zijn en de aandacht van het plaatselijke weekblad houdt in het algemeen ook niet over.