Apart verhaal ook!

Moderators:JJ, Beheerders
The Bassenator schreef:WTF!!! Waar is dit? Ik dacht dat ik alle lekkere plekjes van A'dam wel een beetje kende... Licht 'ns een tipje van de sluiert op?Tjeu81 schreef:GHETTODROME! Nieuwe plek ontdekt, vlakbij mijn huis, mijn eigen speeltuinTwee pools en wat glad asfalt. Nice.
Belgium reprezent !dgmtc schreef:die zijn er nu al, alletwee in mijn huisW0uter schreef: @ DGMTC, in oktober zijn er minstens twee fixies in Antwerpen!
le danne schreef:Hey en niemand wil die Zwolle-Groningen rit doen ! +- 100 km denk ik !
Cycloon hier:le danne schreef:Oh ok het is enkel bestemd voor koeriers of zo. Ja kijk even, ik rij die Alleycat niet mee maar had gewoon zin om even die 100km uit te rijden en een beetje kennis te maken, zie maar,... D.
Ga jullie moeten teleurstellen, ik zal uiteindelijk niet aan de start staan, m'n werk stuurt me naa L.A. en NYC !WWouter schreef:Cycloon hier:le danne schreef:Oh ok het is enkel bestemd voor koeriers of zo. Ja kijk even, ik rij die Alleycat niet mee maar had gewoon zin om even die 100km uit te rijden en een beetje kennis te maken, zie maar,... D.
you're welcome!,
lijkt me gaaf als jullie langskomen, als je het adres in zwolle niet weet moet je me maar ff pb'en