Help! Welke Freeride/downhill vork? (singelcrown)

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

fly high

Bericht door fly high » ma mei 12, 2008 7:23 pm

wordt een coil, let op jongens, dit kreeg ik terug van een verkoper in engeland::::I am afradi that we cannot supply the fork as rockshox have had problems getting the two step air system to work correctly and has been with drawn from sale. structrually the fork is a great dh freeride fork but is now only available in the coil and solo air versions the forks should fit your bike okay

duzzzz. het wordt echt geen 2stepair... die leveren ze zelfs niet eens meer op het moment zoals hierboven wordt verteld.

jongen's bedankt voor de info over de vorken, het wordt dus een Rock SHox totem coil 2008 8)

cheers

dmx

Bericht door dmx » ma mei 12, 2008 8:04 pm

fly high schreef:wordt een coil, let op jongens, dit kreeg ik terug van een verkoper in engeland::::I am afradi that we cannot supply the fork as rockshox have had problems getting the two step air system to work correctly and has been with drawn from sale. structrually the fork is a great dh freeride fork but is now only available in the coil and solo air versions the forks should fit your bike okay

duzzzz. het wordt echt geen 2stepair... die leveren ze zelfs niet eens meer op het moment zoals hierboven wordt verteld.

jongen's bedankt voor de info over de vorken, het wordt dus een Rock SHox totem coil 2008 8)

cheers
Goed gekozen. Ik heb er net ook eentje besteld voor m'n Bullit. Een zwartje. :D

fly high

Bericht door fly high » ma mei 12, 2008 9:40 pm

haha, mooizo ;)
ik heb hem nu ook net besteld een zwarte rockshox totem coil 2008
als het goed is krijg ik hem morgen, MAAR ik zit deze heleweek in praag met school :lol:
dus volgende week kan ik pas genieten van dit mooie vorkje :o

mzzl

fly high

Bericht door fly high » vr mei 16, 2008 10:18 pm

ben net terug..... en wat staat er in de gang!? ja hoor me nieuwe vork :o
een super mooi vorkje, morgen ff er opzetten, afstellen en gaan met die banaan :lol:

sayn

Bericht door sayn » za mei 17, 2008 5:20 pm

goeie keuze! totems zijn degelijke vorke en vrij stevig alleen die 2 step air is de grootste rotzooi die ge kunt krijgen! dus wijze keuze met de coil!

enjoy

grtz
Specialized Enduro S-works 2018
Saracen Myst Team 2017
Santa Cruz Highball CC 2017

Plaats reactie