NK Singlespeed 2008: 21-22 Juni 2008, Apeldoorn
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
De datum voor het NK Singlespeed 2008 is bekend!
21-22 Juni 2008 in Apeldoorn!
Inderdaad, twee dagen, we maken er een gezellig weekendje van.
De agenda:
Zaterdag
- vanaf 12:00 verzamelen/inschrijven/voorbereiden
- 13:30 toertocht omgeving Apeldoorn
- 16:30 opzetten tenten voorbereiden BBQ
- 18:30 BBQ
- 18:30-?? Gezellig doen
Zondag
- ongeveer 9:00 Ontbijt
- 10:30 afbreken tenten/voorbereiden wedstrijd
- 12:00 NKSS 2008 (duur wedstrijd ongeveer 75 minuten)
- Aansluitend prijsuitreiking
Kosten
- BBQ/Ontbijt: 15.00 Euro
- NKSS2008: 5 Euro
- eventuele consumpties uit de kantine zijn voor eigen rekening
Adres
A.R.&T.V. De Adelaar
Sportpark Orderbos 27
7313 HN APELDOORN
Contact
Jelle Tienstra
JJ at singlespeed punt nl
JJ
21-22 Juni 2008 in Apeldoorn!
Inderdaad, twee dagen, we maken er een gezellig weekendje van.
De agenda:
Zaterdag
- vanaf 12:00 verzamelen/inschrijven/voorbereiden
- 13:30 toertocht omgeving Apeldoorn
- 16:30 opzetten tenten voorbereiden BBQ
- 18:30 BBQ
- 18:30-?? Gezellig doen
Zondag
- ongeveer 9:00 Ontbijt
- 10:30 afbreken tenten/voorbereiden wedstrijd
- 12:00 NKSS 2008 (duur wedstrijd ongeveer 75 minuten)
- Aansluitend prijsuitreiking
Kosten
- BBQ/Ontbijt: 15.00 Euro
- NKSS2008: 5 Euro
- eventuele consumpties uit de kantine zijn voor eigen rekening
Adres
A.R.&T.V. De Adelaar
Sportpark Orderbos 27
7313 HN APELDOORN
Contact
Jelle Tienstra
JJ at singlespeed punt nl
JJ
Laatst gewijzigd door JJ op di jul 15, 2008 6:26 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- mr.Monster
- flying duitsman
- Contacteer:
Berlin Hbf - Apeldoorn
Sa, 21.06.2008
ab 08:39 - an 13:56
Apeldoorn - Berlin Hbf
So, 22.06.2008
ab 18:07 - an 23:21
A.U.B. op zaterdag niet voor 2 uur beginnen en op zondag 6 uur klaar zijn
hoe ver van de station is het NK terrein?
bestaan er al plannen voor de agenda? Ik wacht nog op meer informatie van mijn mijn stageplek voor dit zomer... Ze zijn een beetje langzaam daar... misschien kan ik ook al op vrijdag naar Apeldoorn komen...
Sa, 21.06.2008
ab 08:39 - an 13:56
Apeldoorn - Berlin Hbf
So, 22.06.2008
ab 18:07 - an 23:21
A.U.B. op zaterdag niet voor 2 uur beginnen en op zondag 6 uur klaar zijn

hoe ver van de station is het NK terrein?
bestaan er al plannen voor de agenda? Ik wacht nog op meer informatie van mijn mijn stageplek voor dit zomer... Ze zijn een beetje langzaam daar... misschien kan ik ook al op vrijdag naar Apeldoorn komen...
I DO MISS THE CHEESE
I DONT MISS THE 'BEER'
I DONT MISS THE 'BEER'
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Plannen zijn nog heel algemeen, zaterdag toeren en avond BBQ, zondag race.flying duitsman schreef:hoe ver van de station is het NK terrein?
ZIjn zeker voor 6 uur klaar en zaterdag kun je op elk moment instappen. Station zal niet ver zijn, maar we kunnen ook een pickup regelen.
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Het valt niet mee een goede datum te vinden waarop iedereen aanwezig kan zijn. Maar zeg nou zelf, een ander WK zien worden of zelf mogelijk NK worden... De keuze lijkt me makkelijkSteelboy schreef:En tezamen met het WK in Val di Sole... oh, keuzes....Nard schreef:... lastig.

JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Eind volgende week komt er wrs. meer info online.
Parcours ligt op prive terrein dus dat zal niet zo toegankelijk zijn.
Maar volgende week meer dus!!
JJ
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Bij deze wat meer info:
In het weekend van 21 en 22 Juni wordt weer het NK Singlespeed verreden, dit keer op het terrein van A.R.&T.V. De Adelaar in Apeldoorn.
Dit jaar ook een iets ander format dan de voorgaande jaren, namelijk een tweedaagse (of gewoon een lekker weekendje weg).
Globaal ziet het programma er als volgt uit:
Op zaterdag kan vanaf 12:00 ingeschreven worden, waarna vanaf 13:00 enkele toertochten in de omgeving worden verreden, onder aanvoering van enkele voorrijders.
Om 17:00 wordt de BBQ opgestookt, waarna om ongeveer 18:00 het vlees op het vuur kan. natuurlijk zullen we ook voor de vegetarische biker zorgen, maar geef wel even tijdig aan of hier behoefte aan is).
Na het eten kan er nog wat geimproviseerd worden op twee wielen (Grass track races, Bike polo, track sprint, derbies etc) onder het genot van een hapje en een drankje. De kantine van de Adelaar zal Zaterdag avond open zijn zodat daar ook consumpties gekocht kunnen worden.
Zondag rond 12:00 zal de eigenlijke wedstrijd verreden worden. Het parcours bestaat uit een technisch en uitdagend rondje, wat we meerdere keren zullen berijden. De totale wedstrijdduur zal rond de 75 minuten zijn.
De Adelaar heeft een eigen terrein, waarop we ook onze tentjes kwijt kunnen. In de kantine bevinden zich kleedkamers en toiletten/douches, zodat het ons aan niks zal ontbreken.
Voor toeschouwers is het parcours uitermate goed geschikt, dus laat ook potentiele supporters deze zondag vrijmaken in hun agenda.
Voor het hele weekend en voor de wedstrijd zal inschrijf geld gevraagd worden, hoeveel dit wordt is nog niet bekend, maar dit zal geen schokkend bedrag zijn en je krijgt er een hoop voor terug
Voor de planning zouden we graag willen weten wie van plan is te komen, dus als je komt, laat het dan hier even weten of stuur een mailtje naar jj at singlespeed punt nl.
Geef even aan met hoeveel mensen je komt en of je blijft overnachten, en natuurlijk hoeveel mensen er meedoen aan de race.
Tot de 21e Juni!!
JJ
In het weekend van 21 en 22 Juni wordt weer het NK Singlespeed verreden, dit keer op het terrein van A.R.&T.V. De Adelaar in Apeldoorn.
Dit jaar ook een iets ander format dan de voorgaande jaren, namelijk een tweedaagse (of gewoon een lekker weekendje weg).
Globaal ziet het programma er als volgt uit:
Op zaterdag kan vanaf 12:00 ingeschreven worden, waarna vanaf 13:00 enkele toertochten in de omgeving worden verreden, onder aanvoering van enkele voorrijders.
Om 17:00 wordt de BBQ opgestookt, waarna om ongeveer 18:00 het vlees op het vuur kan. natuurlijk zullen we ook voor de vegetarische biker zorgen, maar geef wel even tijdig aan of hier behoefte aan is).
Na het eten kan er nog wat geimproviseerd worden op twee wielen (Grass track races, Bike polo, track sprint, derbies etc) onder het genot van een hapje en een drankje. De kantine van de Adelaar zal Zaterdag avond open zijn zodat daar ook consumpties gekocht kunnen worden.
Zondag rond 12:00 zal de eigenlijke wedstrijd verreden worden. Het parcours bestaat uit een technisch en uitdagend rondje, wat we meerdere keren zullen berijden. De totale wedstrijdduur zal rond de 75 minuten zijn.
De Adelaar heeft een eigen terrein, waarop we ook onze tentjes kwijt kunnen. In de kantine bevinden zich kleedkamers en toiletten/douches, zodat het ons aan niks zal ontbreken.
Voor toeschouwers is het parcours uitermate goed geschikt, dus laat ook potentiele supporters deze zondag vrijmaken in hun agenda.
Voor het hele weekend en voor de wedstrijd zal inschrijf geld gevraagd worden, hoeveel dit wordt is nog niet bekend, maar dit zal geen schokkend bedrag zijn en je krijgt er een hoop voor terug

Voor de planning zouden we graag willen weten wie van plan is te komen, dus als je komt, laat het dan hier even weten of stuur een mailtje naar jj at singlespeed punt nl.
Geef even aan met hoeveel mensen je komt en of je blijft overnachten, en natuurlijk hoeveel mensen er meedoen aan de race.
Tot de 21e Juni!!
JJ
- didadunlop
Ik heb nog wat kennisen bij de adelaar rondfietsen, eens kijken of er niet iets te regelen isJJ schreef:Eind volgende week komt er wrs. meer info online.
JJ

afhankelijk van het parkoers beslis ik definitief of ik meedoe

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Mss kunne we voor 21 Juni nog een keer een meeting in Apeldoorn doen en dan de beheerder vragen of we een rondje mogen proberen 
JJ

JJ