Het grote Winterberg topic!
Moderator:Beheerders
- driezzz_dirter
-
- Contacteer:
-
-
........Is er toevallig iemand gisteren geweest (zaterdag?)
Ik kan namelijk echt nergens een bevestiging vinden dat ze echt open zijn en de lift ook draait etc. etc.
Er staat alleen dat ze voornemens waren/zijn om het park donderdag jl. te kunnen openen......Dan staat er verder dat als er nieuws is...dit zsm op de site zou verschijnen ! Dit is dus niet het geval ! Ik zie geen verdere updates mer ! ......Damn.......Ik wil dus morgen gaan....Maar dan MOET de lift wel werken !
En JA.....Ik ben ingeschreven voor de nieuwsbrief, maar ook via die weg geen recent nieuws !
Ben er vorige week nog gaan kijken.......en toen moest er best nog wel het 1 en ander gebeuren namelijk .........Ze waren er toen wel druk mee, maar de banen waren dus wel echt afgesloten.
Hoop dat iemand me meer info kan geven ?
Ik kan namelijk echt nergens een bevestiging vinden dat ze echt open zijn en de lift ook draait etc. etc.
Er staat alleen dat ze voornemens waren/zijn om het park donderdag jl. te kunnen openen......Dan staat er verder dat als er nieuws is...dit zsm op de site zou verschijnen ! Dit is dus niet het geval ! Ik zie geen verdere updates mer ! ......Damn.......Ik wil dus morgen gaan....Maar dan MOET de lift wel werken !
En JA.....Ik ben ingeschreven voor de nieuwsbrief, maar ook via die weg geen recent nieuws !
Ben er vorige week nog gaan kijken.......en toen moest er best nog wel het 1 en ander gebeuren namelijk .........Ze waren er toen wel druk mee, maar de banen waren dus wel echt afgesloten.
Hoop dat iemand me meer info kan geven ?
Het ligt nimmer aan het materiaal, al zeggen ze dat allemaal.
Yep, Harold - WB is sinds afgelopen donderdag open! inclusief de nieuwe Conti-track (achter de verhuur) en, voor zover ik begrepen heb, ook de nieuwe sleeplift?
....op div. Duitse forums las ik dat alle tracks open zijn en de tijd bij de lift vandaag < 5 min. was! TOP dus - wij gaan maandag - en ohja Harold, met een Trinity wel te verstaan
....op div. Duitse forums las ik dat alle tracks open zijn en de tijd bij de lift vandaag < 5 min. was! TOP dus - wij gaan maandag - en ohja Harold, met een Trinity wel te verstaan

'unleash the beast'
klopt, afgelopen maandag waren ze de laatste hand aan de toplaag aan het leggen en de sleeplift was klaar maar nog niet in gebruik! uhhh, gok alleen dat die nwe track nooit echt lang kan zijn want die nwe lift is eigenlijk behoorlijk kort?
ik zou zeggen: 'thomasmb knal ze dit weekend!'
'unleash the beast'
-
- Contacteer:
Ik zal ze zeker knallenRM07 schreef:klopt, afgelopen maandag waren ze de laatste hand aan de toplaag aan het leggen en de sleeplift was klaar maar nog niet in gebruik! uhhh, gok alleen dat die nwe track nooit echt lang kan zijn want die nwe lift is eigenlijk behoorlijk kort?

-
Heeybrent schreef:ik had eens een vraagje
klinkt stom maar ik heb hoogtevrees als ik rij heb ik dat niet
zijn de liftjes in winterberg hoog?
groetjes brent
Dat klinkt niet stom, dat is niet stom, de ene heeft dat de ander niet.
Dat is gewoon zo. Ik heb het eerst ook gehad, maar nu niet meer, ik heb me erover heen gezet. Is gewoon een keer even op je tanden bijten en gewoon doen.
Zo heb ik het gedaan..
Grtz.
- Pieter en zijn V10