slotje graag

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

DESL

Bericht door DESL » vr apr 11, 2008 10:03 am

wannes schreef:
Chmod schreef:ik bestel echt enkel wat er effectief op stock is. Je kan nooit op voorhand weten wanneer iets effectief zal binnenkomen. Als het fabriek het niet exact kan zeggen, dan kan een shop dit zeker niet.

Hierdoor nog nooit een probleem ondervonden.
Dat was het hem net. Ik had enkel dingen besteld die bij crc "op stock" waren. Ik ben echt niet te spreken over crc en dat was gelijk de eerste en laatste keer dat ik daar iets besteld heb.

Daarna voor de velgen met sdg contact opgenomen en daar had ik ze binnen da paar dagen thuisgelever voor een betere prijs en perfecte communicatie en service!
Ik weet niet of CRC de hoofd schuldigen is of de vervoerder, want via track and trace zie ik dat het al lang in Nederland zou zijn :?
--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----

DESL

Bericht door DESL » di apr 15, 2008 6:51 pm

Eindelijk het spul binnen, 31-03-'08 besteld op 14-04-'08 binnen, lang leven GLS paket dienst :evil:
--Cranked Crusaders--

scalpel 1

Bericht door scalpel 1 » di apr 15, 2008 9:34 pm

en jawel hoooor..

cannondale capeau!!!!!!!!!!!!!

leverdatum opgeschoven naar 1 mei dat is hemelvaart dus zal nog wel langer duren.

we gaan naar de 20 WEKEN :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x

Tom-s

Bericht door Tom-s » wo apr 16, 2008 12:00 pm

scalpel 1 schreef: spec epic carbon is binnen een week te leveren.
scalpel 1 schreef: en jawel hoooor..

cannondale capeau!!!!!!!!!!!!!

leverdatum opgeschoven naar 1 mei dat is hemelvaart dus zal nog wel langer duren.

we gaan naar de 20 WEKEN Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad
En dan vind je het gek dat heel nl op epics rond rijd? 8) :lol: ;)

Bastiaan

Bericht door Bastiaan » vr apr 18, 2008 12:12 pm

Ik wilde net zeggen, koop wat anders dan een Cannondale. Cannondale is nu ook weer niet de meest exclusieve fiets die er bestaat. Dat is mijn mening omdat bij mijn mtb-clubje ongeveer 90% op een Cannondale rijdt. Mbc-midden.nl, hangt nauw samen met Rijwielpaleis Bilthoven en die weer behoorlijk met Cannondale.
Maar wel erg verrot dat je zo lang moet wachten. Ik zou wel vragen om korting of compensatie!

Trouwens over CRC ben ik altijd zeer goed te spreken. Contact is ook altijd goed verlopen per mail. Ook eens gebeld, ging ook prima. Maar twee weken wachten is toch nog te overzien? Ze werken zoiezo met werkdagen dus dan is het in totaa 10 werkdagen. Is te overzien toch?

Ik heb het zelfde nu met Bike-components.de. Ik heb 23 maart besteld en nog steeds niets. Wel telkens netjes bericht van BC.de dat de velg die ik besteld had niet op vooraard was en dat het nog 14 dagen zou duren. Velg gecancelled en order is nu onderweg. Velg bij CRC voor 30 euro goedkoper kunnen kopen.

Groet Bas
s' Avonds een vent, 's ochtends lekker uitslapen..

DESL

Bericht door DESL » vr apr 18, 2008 3:03 pm

Ik ben ook zeer te spreken over CRC, het probleem zit hem in die luie bezorgers hier in NL. (GLS pakket dienst) CRC heeft netjes alles binnen 2 werkdagen naar NL. geleverd en toen begon de malleize.

Maar ja, CRC zet op hun site binnen 2-4 werkdagen in NL, hebben ze gelijk in maar dan begint het wachten pas :evil:
--Cranked Crusaders--

BLRacing

Bericht door BLRacing » zo apr 20, 2008 8:53 am

Even een update van mijn kant. Mijn Canyon Lux MR 9.0sl heeft nog meer vertraging opgelopen. Oorspronkelijk zou week 14/15 de montageweek zijn, is nu week 18 geworden :| . Nou dan wacht ik nog maar. Maar via een duits phorum er achter gekomen dat mensen die de fiets (de hele lijn luxen) besteld hadden met week 14/15 als afmontageweek, kunnen wachten tot week 24. En er was een bezoeker die zelfs te horen heeft gekregen van de bedrijfsleider dat het wel eens tot week 29 kan duren aangezien niet alle onderdelen binnen waren WTF. Hoeverre dit allemaal op waarheid berust, dat weet niemand. Kheb inmiddels contact gehad met canyon luxnebe en die zeggen niet anders dan dat week 18 afmontageweek is. Nou dat zullen we maar eens even zien. :D

scalpel 1

Bericht door scalpel 1 » vr apr 25, 2008 9:18 pm

sinterklaas is gekomen mijn scalpel is binnen.

fucking vette fiets

Faxmulder

Bericht door Faxmulder » za apr 26, 2008 7:59 am

Krijgen we dan ook een fotot te zien??

Faxmulder

Bericht door Faxmulder » di apr 29, 2008 2:56 pm

Afbeelding

Sven

Bericht door Sven » di apr 29, 2008 3:11 pm

Die scalpel staat ook bij Akkermans, die heeft ons aller Plons nog getest in oktober 2007.

http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=35253

Maar kan enigszins begrijpen dat je een nieuwe wilt.
Als Plons een fiets heeft bereden, kan ie eigenlijk ook weer zo terug voor rebuilding en dergelijke.

scalpel 1

Bericht door scalpel 1 » di apr 29, 2008 4:51 pm

die van plons zijn allemaal terug naar naar cannondale gegaan
met de recall van de scalpel.
en als het die van plons was geweest denk je dan echt dat ik
zo lang wacht.

ps faxmulder thanks voor het plaatsen van de pic.

komt alleen nog een ander stuur en bidonhouder op.
en die witte kabel gaat eraf.

voorde rest rijd hij zeeer strak.

gr scalpel 1 :arms: :arms:

scalpel 1

Bericht door scalpel 1 » di apr 29, 2008 4:55 pm

Sven schreef:Die scalpel staat ook bij Akkermans, die heeft ons aller Plons nog getest in oktober 2007.

http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=35253

Maar kan enigszins begrijpen dat je een nieuwe wilt.
Als Plons een fiets heeft bereden, kan ie eigenlijk ook weer zo terug voor rebuilding en dergelijke.
plons heeft de team fiets getest zag ik zo ver ik van rob vernomen heb is het zijn eerste blauwe..

Sven

Bericht door Sven » di apr 29, 2008 5:11 pm

scalpel 1 schreef:
plons heeft de team fiets getest zag ik zo ver ik van rob vernomen heb is het zijn eerste blauwe..
I know, my friend. I know.
Have fun with it!

BLRacing

Bericht door BLRacing » zo mei 04, 2008 3:27 pm

Veel plezier met je nieuwe bike Scalpel.
Het lijkt mij niet nodig hier een slotje op te zetten want het is een algemeen gestelde vraag.

Inmiddels is de afmontageweek van mijn Canyon Lux wéér opgeschoven. Ze zeggen nu week 22/23. Tel daarbij zeker nog 1 á 2 weken bij op in verband met overboeken en verzenden :cry: . Dat is dus 10 weken bovenop de oorspronkelijke datum. Damn it.

hubertje

Bericht door hubertje » zo mei 04, 2008 3:38 pm

Jeez, krijg je je 2008 als de 2009 al gepresenteerd is..

Gesloten