Boxxer race 2004 VERKOCHT
Moderator:Beheerders
Item:boxxer race 2004 boxcartidge
Plaats:schiedam
Staat:goed
Reden van verkoop:andere vork
Prijs en voorwaarden:€260
Wijze van verzenden:afhalen, verzenden na betalen
Extra Info:2004 boxxer race met NIEUWE 2004 worldcup onderpoten [garantie rock shox] 178 mm veerweg met mojo custom boxcartride + 2 veren 70kg t/m 85 kg, cartride is momenteel los maar kan ook voor het versturen gemonteerd worden.
Afbeeldingen: http://www.pinkbike.com/photo/1706548/
http://www.pinkbike.com/photo/1706546/
Plaats:schiedam
Staat:goed
Reden van verkoop:andere vork
Prijs en voorwaarden:€260
Wijze van verzenden:afhalen, verzenden na betalen
Extra Info:2004 boxxer race met NIEUWE 2004 worldcup onderpoten [garantie rock shox] 178 mm veerweg met mojo custom boxcartride + 2 veren 70kg t/m 85 kg, cartride is momenteel los maar kan ook voor het versturen gemonteerd worden.
Afbeeldingen: http://www.pinkbike.com/photo/1706548/
http://www.pinkbike.com/photo/1706546/
Laatst gewijzigd door fassie op za apr 19, 2008 5:18 pm, 8 keer totaal gewijzigd.
transition blindside raw action
-
weight : 6.8lbslanda schreef:wat weegt je vork zoal? welke schijfrembevestiging standaard? meet je de inbouwhoogte even na? thanks
colors : Black
travel/type :
Stanchion : 32 mm
travel : 178
spring : Coil
International standard 2000 schijfremaansluiting.
Axle crown 555mm.
ff googlen en je weet meteen 'n hoop!
Eigenlijk weegt tie nog wat minder met de boxcart want dan zit er maar 1 veer in
dus reken op 2.85 kg en de inbouwhoogte kan ook wat lager zijn. Rond de 545mm
dus een cm minder. De stuurbuis is nu 22 cm lang en hij zat in een frame met 125 mm balhoofdbuis en king balhoofd + 1 spacer [frame + balhoofd totaal 160mm]. Is misschien handig om te weten of tie ook lang genoeg is voor je frame want het is een platte kroon dus kan de balhoofdbuis niet te lang zijn. Heb er overigens nog een adapter bij voor hayes 200mm postmount, want bij een boxxer heb je weer een aparte adapter nodig.
mvg dennis
pb me anders voor verdere info en eventueel meer foto,s
dus reken op 2.85 kg en de inbouwhoogte kan ook wat lager zijn. Rond de 545mm
dus een cm minder. De stuurbuis is nu 22 cm lang en hij zat in een frame met 125 mm balhoofdbuis en king balhoofd + 1 spacer [frame + balhoofd totaal 160mm]. Is misschien handig om te weten of tie ook lang genoeg is voor je frame want het is een platte kroon dus kan de balhoofdbuis niet te lang zijn. Heb er overigens nog een adapter bij voor hayes 200mm postmount, want bij een boxxer heb je weer een aparte adapter nodig.
mvg dennis
pb me anders voor verdere info en eventueel meer foto,s
Heb al goede dingen, maar ook slechte gehoord over die boxxers. Kan je daar misschien wat meer over vertellen? Hoe rijdt ie? Bottemt niet te vaak bij droppen? Alvast bedankt. Wat extra pics mag steeds op lander@fulladsl.be. Ik meet vanav stuurbuislengte even na.
L.
L.
Nou met die boxcart veert tie eigenlij niet meer als een standaard boxxer.
Meer bijna een fox want mojo is de fox importeur voor de uk en haddendeze cartridgeontwikkeld om je boxxer eenvoudig te tunen. Met deze cartridge is het een echte racevork die het vooral goed doet op grove en technische paden met veel remkuilen en stenen en wortels. Ook heb er diverse drops mee afgereden waaronder die in winterberg en ook daar geen enkele bottomout. Er zit ook maar 1 stelknop op waarmee je in 1 keer de rebound en comprssie versteld en dit is topAls je de vork voor het eerst laat inveren op de parkeerplaats denk je dat de rebound te langzaam staat maar zodra je in het terrein bent past de demper zich razend snel aan ann de onstandigheden en belasting. De onderpoten zijn nieuw want bij de oude waren de busings versleten maar door een garantiegeval van rockshox [top na al die jaren] heb ik volledig nieuwe onderpoten incl. busings en seals gekregen. Zal van wat extra foto,s mailen zodra ik even tijd heb
mvg dennis
Meer bijna een fox want mojo is de fox importeur voor de uk en haddendeze cartridgeontwikkeld om je boxxer eenvoudig te tunen. Met deze cartridge is het een echte racevork die het vooral goed doet op grove en technische paden met veel remkuilen en stenen en wortels. Ook heb er diverse drops mee afgereden waaronder die in winterberg en ook daar geen enkele bottomout. Er zit ook maar 1 stelknop op waarmee je in 1 keer de rebound en comprssie versteld en dit is topAls je de vork voor het eerst laat inveren op de parkeerplaats denk je dat de rebound te langzaam staat maar zodra je in het terrein bent past de demper zich razend snel aan ann de onstandigheden en belasting. De onderpoten zijn nieuw want bij de oude waren de busings versleten maar door een garantiegeval van rockshox [top na al die jaren] heb ik volledig nieuwe onderpoten incl. busings en seals gekregen. Zal van wat extra foto,s mailen zodra ik even tijd heb
mvg dennis