Wie, wat, waarom? ==> Surly Big Dummy
Moderators:JJ, Beheerders
- didadunlop
Frame heb ik gehaald via Singlespeed.nl. Daar ga ik hier de prijs niet van noemen. Tevens heb ik van JJ een ongeveer prijs gehoord (is toch zo JJ anders mag je me corrigeren). Ik wacht dus nog even af.
Onderdelen :
nieuwe HOPE naven/wielset, wat tweedehandsspul etc Tot nu toe iets van 500 euri. Komt dus nog frame bij en de wideloaders.
Het is geen goedkope fiets. Ik zie er het nut van in omdat ik hem ook wil inzetten voor bezoekjes IKEA etc en ik vind het een betere en mooiere oplossing dan BOB/voortassen etc. Als je met BOB/Voortassen kunt leven en het niet zoekt om met de fiets veel boodschappen te doen denk ik dat je hem niet moet aanschaffen.
Onderdelen :
nieuwe HOPE naven/wielset, wat tweedehandsspul etc Tot nu toe iets van 500 euri. Komt dus nog frame bij en de wideloaders.
Het is geen goedkope fiets. Ik zie er het nut van in omdat ik hem ook wil inzetten voor bezoekjes IKEA etc en ik vind het een betere en mooiere oplossing dan BOB/voortassen etc. Als je met BOB/Voortassen kunt leven en het niet zoekt om met de fiets veel boodschappen te doen denk ik dat je hem niet moet aanschaffen.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Big Dummy frameset is 899 Euro, en framesaver komt er ook aan..
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Dat is allen de vork met het bijpassende frame, helaasch..
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- Eddy_the_Eagle
- Eddy_the_Eagle
- didadunlop
Jah ik vind het ook echt een sexy frame. Met snapdeck kan er makkelijk een bimbo achterop. Een is genoeg zeg ik..
Deze zaterdag hopelijk ophalen. Ik zal dan gelijk een zwik foto's maken en uploaden.
Nu nog ergens die sideloader etc halen.

Deze zaterdag hopelijk ophalen. Ik zal dan gelijk een zwik foto's maken en uploaden.
Nu nog ergens die sideloader etc halen.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- didadunlop
- didadunlop
- Eddy_the_Eagle
- didadunlop
- didadunlop
Bij Fluid-Film AS-R bijv. kun je er een 60cm lange sonde/ holleruimtenslang bij kopen!didadunlop schreef:Jah das ook een idee. Ik moet alleen iets verzinnen om de spray in de diepere gedeelten van het frame te krijgen. Hoe is dat eigenlijk geregeld met framesaver?
http://www.fluidfilm.nl/index1.html
... Do not fear! It's just that 29 inch wheel rider, rolling over everything in his path.
He won't hurt you, but he might just twist your arm a little!
He won't hurt you, but he might just twist your arm a little!
- didadunlop
- didadunlop
- didadunlop
Lijkt me geen probleem. Als je de stukken frame waar je ebb contact maakt daarna maar mooi glad schuurt.
Wat je ook kan doen is de bracketas aftapen zodat daar geen tectyl komt. Dan zit je zeker goed. Ik doe mijn EBB altijd installeren met een zooi vet dus geen kans op water/roest.
Wat je ook kan doen is de bracketas aftapen zodat daar geen tectyl komt. Dan zit je zeker goed. Ik doe mijn EBB altijd installeren met een zooi vet dus geen kans op water/roest.