Filthy Trails Guests, Pics, Vids & Freerideclinics
Moderator:Beheerders
nee wel woensdag ( 26 maart)
Nog meer mensen die op deze datum gaan ? als het weer het toelaat.
evt. kan er nog iemand meerijden mits die een beetje op mijn route ligt.
Nog meer mensen die op deze datum gaan ? als het weer het toelaat.
evt. kan er nog iemand meerijden mits die een beetje op mijn route ligt.
Laatst gewijzigd door X rider op di mar 25, 2008 9:53 am, 2 keer totaal gewijzigd.
- Stainless Styles
Bikepark The Filthy Trails
Website: www.filthytrails.be
E-mail: styles@filthytrails.be
www.facebook.com/filthytrails
mountainbike-freeride-downhill shop
www.singletrackbikeparts.be
Website: www.filthytrails.be
E-mail: styles@filthytrails.be
www.facebook.com/filthytrails
mountainbike-freeride-downhill shop
www.singletrackbikeparts.be
-
-
-
Haha yeahh i know!Mrtnrider schreef:het is in België he;)Drunken Monkey schreef:Nice jongens.
Ziet er super uit, zoiets zie je niet veel hier in NL! Kom zeker keer langs!![]()
Ben nu zelf ook bezig met paar maten aan een FreeRide track, alleen die van ons stelt niets voor vergeleken met die van jullie!![]()
Check u soon!
Jrg
Later

Later
-
- Contacteer:
Hoe zit het nu eigenlijk met de filthy trails? Is het af? Wat komt er nog bij? Nog grote projecten? Wat is dat nu juist met die prijsverhoging...het schijnt dat er wat minder volk naartoe komt.
Die dirt die jullie van plan zijn te bouwen; is die voor fully of hardtail? Gaan die wel groot genoeg zijn voor fully?
Sorry dat ik al die dwaze vragen stel :p. Maareuh ik ben de zaterdag nog eens geweest en kvind dat alles wat er is bijgezet van hout wat saai
. Ik heb liever snelheid en grote jumps.
Die dirt die jullie van plan zijn te bouwen; is die voor fully of hardtail? Gaan die wel groot genoeg zijn voor fully?
Sorry dat ik al die dwaze vragen stel :p. Maareuh ik ben de zaterdag nog eens geweest en kvind dat alles wat er is bijgezet van hout wat saai

Filthy Trails is nooit af:)den_Willy schreef:Hoe zit het nu eigenlijk met de filthy trails? Is het af? Wat komt er nog bij? Nog grote projecten? Wat is dat nu juist met die prijsverhoging...het schijnt dat er wat minder volk naartoe komt.
Sorry dat ik al die dwaze vragen stel :p. Maareuh ik ben de zaterdag nog eens geweest en kvind dat alles wat er is bijgezet van hout wat saai. Ik heb liever snelheid en grote jumps.
De prijsverhoging is omdat er ook geld moet zijn om nieuwe dingen te bouwen.
Let op, dit is niet Styles zijn bij-werkje, maar zijn werk. Hier leeft hij van. Fully's zijn er in alle maten, dus zeker kun je ze wel met een fully nemen.
Jij vind dat, dat betekent niet dat andere het ook niet leuk vinden.Ikvind dat alles wat er is bijgezet van hout wat saai. Ik heb liever snelheid en grote jumps.
Later;)
- Jean-Pierre
Je moet niet zo de boventoon voeren, maar gewoon rijden !den_Willy schreef:Hoe zit het nu eigenlijk met de filthy trails? Is het af? Wat komt er nog bij? Nog grote projecten? Wat is dat nu juist met die prijsverhoging...het schijnt dat er wat minder volk naartoe komt.
Sorry dat ik al die dwaze vragen stel :p. Maareuh ik ben de zaterdag nog eens geweest en kvind dat alles wat er is bijgezet van hout wat saai. Ik heb liever snelheid en grote jumps.
Vindt je er niks aan? Ga er dan ook niet rijden...
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
-
- Contacteer:
den_Willy schreef:Hoe zit het nu eigenlijk met de filthy trails? Is het af? Wat komt er nog bij? Nog grote projecten? Wat is dat nu juist met die prijsverhoging...het schijnt dat er wat minder volk naartoe komt.
Zeg dan niks...............

THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
waar ergens dan want ik zie dat je uit veghel komt????Drunken Monkey schreef:Nice jongens.
Ziet er super uit, zoiets zie je niet veel hier in NL! Kom zeker keer langs!![]()
Ben nu zelf ook bezig met paar maten aan een FreeRide track, alleen die van ons stelt niets voor vergeleken met die van jullie!![]()
Check u soon!
Jrg
-
En ik zeg dat het dikke fun was gisterenilluminatastigmata schreef:den_Willy schreef:Hoe zit het nu eigenlijk met de filthy trails? Is het af? Wat komt er nog bij? Nog grote projecten? Wat is dat nu juist met die prijsverhoging...het schijnt dat er wat minder volk naartoe komt.
Zeg dan niks...............

Veel bijgeleerd

http://www.youtube.com/watch?v=g7K08_Zzk_s
Ik vind het HOUT wat saai. Voor de rest heb ik niks maar dan ook niks negatief gezegd! Ik vind het geweldig wat ze daar realiseren! Met dat bericht wou ik gewoon wat aangeven dat ze terug wat grote jumps mogen maken van mij :p en wat minder ns.
Mja maakt niet uit h kindjes
. Als ik daar al kwaad over zou worden XD.
Azonic: eerste keer 3m? Geweldig h
Mja maakt niet uit h kindjes

Azonic: eerste keer 3m? Geweldig h