bikeparks Andorra, Spanje
Moderator:Beheerders
hey fellas me goes at big trip trough europe this summer na opdrachtje in Kosovo
Nu komt de vraag, iemand ervaringen met bikeparks in spanje? Of is er al iemand in Andorra geweest want ik weet dat er daar eentje ligt.
Moet toch iets liggen in spanje hé...hoor het graag
thx alvast
Nu komt de vraag, iemand ervaringen met bikeparks in spanje? Of is er al iemand in Andorra geweest want ik weet dat er daar eentje ligt.
thx alvast
sx trail 2 2008, jackal
je hebt er minstens 2 in Andorra. Volgende week passeer ik in aan Barcelona. Waar ik even hier een tussenstop zal doen:
http://www.bikelaclau.com/

Ik haat je!Chmod schreef:je hebt er minstens 2 in Andorra. Volgende week passeer ik in aan Barcelona. Waar ik even hier een tussenstop zal doen:

Life begins at the end of your comfortzone.
-
degene die ik ken in spanje:
grandvalira is in pas de la casa, Andorra
zoals al eerder genoemd vallnord
la molina in de spaanse pyrineeen, Gerona
la pinilla Cerezo de arriba, segovia, hier ben ik zelf tot nu toe 2 keer geweest, is 4x track en downhill met verschillende niveaus, wel veel remkuilen jammer genoeg
manzaneda pobra de tribes, orense hier ga ik nog heen=]
La fenasosa Banyeres de mariola, allicante
la clau, sanc llorenc savall, barcelona deze was hierboven ook al genoemd
maar er was trouwens toch al een topic ergens met bikeparks in europa?
grandvalira is in pas de la casa, Andorra
zoals al eerder genoemd vallnord
la molina in de spaanse pyrineeen, Gerona
la pinilla Cerezo de arriba, segovia, hier ben ik zelf tot nu toe 2 keer geweest, is 4x track en downhill met verschillende niveaus, wel veel remkuilen jammer genoeg
manzaneda pobra de tribes, orense hier ga ik nog heen=]
La fenasosa Banyeres de mariola, allicante
la clau, sanc llorenc savall, barcelona deze was hierboven ook al genoemd
maar er was trouwens toch al een topic ergens met bikeparks in europa?
you can only be free when you have nothing to lose
New bike: UMF Hardy 2 2006
New bike: UMF Hardy 2 2006
- richard_librium
Re: bikeparks Andorra, Spanje
er zijn er een paar in Spanje, in andorra heb je er 1, ik weet La Poma bij Barcelona en wat zuidelijker het je er 1dirty d schreef:hey fellas me goes at big trip trough europe this summer na opdrachtje in Kosovo
thx alvast
maar via google zou je toch wel wat moeten vinden....
Re: bikeparks Andorra, Spanje
richard jij reageert op een vraag uit 2008richard_librium schreef:er zijn er een paar in Spanje, in andorra heb je er 1, ik weet La Poma bij Barcelona en wat zuidelijker het je er 1dirty d schreef:hey fellas me goes at big trip trough europe this summer na opdrachtje in Kosovo
thx alvast
maar via google zou je toch wel wat moeten vinden....

Jantie heeft het topic weer in leven gebracht omdat hij een vraag heeft over Andorra en La clau
- richard_librium