'k zou het bijna vergeten, 20mm achteras!

Moderator:Beheerders
Die kostWa kost zo 1tje?
Een Marz. 888 RCV '08 of 66 RCV '08, Truvativ, Thomson elite zadelpen, Sun MTX rims, Brakes? en nog wat klein spul.Wat ga je er voor de rest van componenten opzetten?
X riderWat ik ook minder vond is de Nexus-draaishifter.Zou dat ook anders kunnen,of ben je i.v.m.de naaf die in het frame zit ook persè aan deze shifter gebonden???
Er kan ook een Alfine of RapidFire Plus shifter (niet grip shift) op dus das geen probleem.Volgens mij is die aan de shifter gebonden, omdat de nexus naaf alleen werkt met de nexus shifter.
Santa CruzDESL, al enig idee waar je een 20mm achternaaf vandaan tovert??
Hocus Pocus... no problemo, heb er een bij het frame gekregen en GT maakt ze zelfVraag me inderdaad af waar je zo'n 20mm. naaf vandaan gaat toveren.
Had iets dergelijks al gelezen, maar miste em, fotoo ??DESL schreef:cHocSanta CruzDESL, al enig idee waar je een 20mm achternaaf vandaan tovert??Hocus Pocus... no problemo, heb er een bij het frame gekregen en GT maakt ze zelfVraag me inderdaad af waar je zo'n 20mm. naaf vandaan gaat toveren.
RCV '08 is onderweg en wordt vergezeld door Code's.Trekrules schreef:Ik zag voor je vork setup een 888 RCV '08 of 66 RCV '08.Je wou toch eerst voor een 888 ATA vork gaan,maarja een 888 RCV of 66 RCV is ook geen verkeerde keuze.Ik denk persoonlijk dat de 888 beter tot zijn recht komt dan de 66.