snow/freeride goggle
Moderator:Beheerders
Heey,
Ik heb 2 vraagjes.
1) Kun je een freeride goggle gebruiken voor te snowboarden?
2) Welke goggles kun je daar voor gebruiken?(Geen Oakley ofzo.)
Thnx! Maarten
Ik heb 2 vraagjes.
1) Kun je een freeride goggle gebruiken voor te snowboarden?
2) Welke goggles kun je daar voor gebruiken?(Geen Oakley ofzo.)
Thnx! Maarten
Bij chainreactioncycles.com staan er nogal wat:
http://www.chainreactioncycles.com/Cate ... goryID=606
Maar ze zijn op veel meer plekken te koop natuurlijk.
Er is ook nog een apart kopje met "goggles spares" (oid) en daar staan nog allerlei lenzen bij.
zeker in die prijsklasse moet wat moois te vinden zijn...
http://www.chainreactioncycles.com/Cate ... goryID=606
Maar ze zijn op veel meer plekken te koop natuurlijk.
Er is ook nog een apart kopje met "goggles spares" (oid) en daar staan nog allerlei lenzen bij.
zeker in die prijsklasse moet wat moois te vinden zijn...
Dit en dat.
- Jean-Pierre
-
arnette predator, zou ik niet pakken, heb er een, en ging na 1,5 maand al kapot.
de lens is gewoon troep, en de band blijft niet goed op je helm.
ben nu overgestapt naar een oakley O-frame, deze bevalt me heel goed, en als je er spiegelglas in doet is i ook geschikt voor in de sneeuw.
ik zou de oakley A-frame pakken, is een snow-goggle, maar tegelijk geschikt voor mtb
de lens is gewoon troep, en de band blijft niet goed op je helm.
ben nu overgestapt naar een oakley O-frame, deze bevalt me heel goed, en als je er spiegelglas in doet is i ook geschikt voor in de sneeuw.
ik zou de oakley A-frame pakken, is een snow-goggle, maar tegelijk geschikt voor mtb
WOT da FUK ?!
Yow,
Ik heb nu denk ik 3 jaar een Oakley A-frame. Echt de relaxte goggle die ik ooit gebruikt heb. Ik heb hem gekocht voor 75 euro (uitverkoop bij een zaak die er mee stopte) incl. een std lens (blauw getint). Later een fire iridium lens gekocht, en die is voor (bijna) alles geschikt. Zowel met strak blauwe lucht als met zware bewolking en mist. Je blijft prima zicht houden!
Ik gebruik hem in de sneeuw en op de bike, nog nooit problemen mee gehad. Oakley is over het algemeen duurder maar ze hebben ook een goede garantie op hun producten en het is wel kwaliteit spul (mijn mening)
Kost wat extra maar ik rij en ski er nu al drie jaar mee rond..
Groet Bas
Ik heb nu denk ik 3 jaar een Oakley A-frame. Echt de relaxte goggle die ik ooit gebruikt heb. Ik heb hem gekocht voor 75 euro (uitverkoop bij een zaak die er mee stopte) incl. een std lens (blauw getint). Later een fire iridium lens gekocht, en die is voor (bijna) alles geschikt. Zowel met strak blauwe lucht als met zware bewolking en mist. Je blijft prima zicht houden!
Ik gebruik hem in de sneeuw en op de bike, nog nooit problemen mee gehad. Oakley is over het algemeen duurder maar ze hebben ook een goede garantie op hun producten en het is wel kwaliteit spul (mijn mening)
Kost wat extra maar ik rij en ski er nu al drie jaar mee rond..
Groet Bas