Can you say Bensink hek?
Moderator:Beheerders
Check ff de laatste 10 sec. van deze movie!
(Let op de pen!)
Cruiser 40+ Douai EK 7...
http://www.bmx-videos.com/video/show_ne ... =Headlines
Onder druk op én af... plus gedempt!
Can you say Bensink hek?
Dat is nog eens wat anders als zo'n lomp 4X hekje in Nederland!
(Let op de pen!)
Cruiser 40+ Douai EK 7...
http://www.bmx-videos.com/video/show_ne ... =Headlines
Onder druk op én af... plus gedempt!
Can you say Bensink hek?
Dat is nog eens wat anders als zo'n lomp 4X hekje in Nederland!
RIDERS READY?
- Pieter en zijn V10
Hey Pieter,
Was meer als voorbeeld!
Een zwaartekracht valhek is min of meer Middeleeuws met de komst van de Pro-gates en 'onze' Neerlandse Bensink hek.
Zoals je ziet kan er never nooit niet iemand klem onder komen.
Maar Bikepark Groningen is toch een stichting met Gemeente subsidie! ! !
4 Pro-Gates zou ik zeggen... op een aanhanger.
http://www.jillkintner.com/home_blog/ht ... 31072.html
ps. Als ik die commando's hoor uit de voice-box gaat al het kriebelen!
Was meer als voorbeeld!
Een zwaartekracht valhek is min of meer Middeleeuws met de komst van de Pro-gates en 'onze' Neerlandse Bensink hek.
Zoals je ziet kan er never nooit niet iemand klem onder komen.
Maar Bikepark Groningen is toch een stichting met Gemeente subsidie! ! !
4 Pro-Gates zou ik zeggen... op een aanhanger.
http://www.jillkintner.com/home_blog/ht ... 31072.html
ps. Als ik die commando's hoor uit de voice-box gaat al het kriebelen!
RIDERS READY?
- Free-Wheelz
Hee Malphy,
Als die "Gemeente Subsidie" er zou zijn, dan zou het ook geen probleem zijn, ware het niet dat dit dus niet echt het geval is.
Overigens is er ook niets mis met een "Cheeta" gate op lucht.. haha..
wie weet wat dit jaar ons brengt.......
Keep you posted..
Martijn
@Cheeta, ik bel je binnenkort even..
Als die "Gemeente Subsidie" er zou zijn, dan zou het ook geen probleem zijn, ware het niet dat dit dus niet echt het geval is.
Overigens is er ook niets mis met een "Cheeta" gate op lucht.. haha..
wie weet wat dit jaar ons brengt.......
Keep you posted..
Martijn
@Cheeta, ik bel je binnenkort even..
Hey Martijn,
Hoe gaat ie?
Anders 1 Pro-gate voor Mariëlle want anders maakt ze geen kans bij WorldCups!
De start is alles bepalend! ( Nee Mariëlle 'houtje touwtje' werkt niet.)
Maare de mannen en locals van BPG voelen zich gelijk aangesproken?
Ik blaas enkel wat leven in de 4X/FX Threads.
Zo populair is 4X nou!
OKAY RIDERS LET'S SET THEM UP!
Hoe gaat ie?

Anders 1 Pro-gate voor Mariëlle want anders maakt ze geen kans bij WorldCups!
Maare de mannen en locals van BPG voelen zich gelijk aangesproken?

Ik blaas enkel wat leven in de 4X/FX Threads.
Zo populair is 4X nou!
OKAY RIDERS LET'S SET THEM UP!
Demping is absoluut netjes gedaan...
Wordt helemaal interessant wanneer je meerdere lokaties zou hebben en op die manier de investering zou kunnen delen c.q. een beetje acceptabele ROI kunt krijgen. In Duitsland hebben ze eigenlijk ook maar 1 hek die bij mijn weten verhuurd wordt (door Daniel Auerswald?)... Geen idee, echter hoeveel zoiets zou kosten.
In general the cadence consists of the phrase “Ok riders, Random start. Riders ready? Watch the gate.” (Source: UCI Random Start Gate Timing Cadence)
Probleem met starthekken is dat hele lange tijd, iedereen vooral zelf het wiel wilde uitvinden. Daar lijkt (gelukkig) een eind aan te komen, ofschoon ik geen liefhebber ben van een monopolie, zoals de UCI die bijv. op momenten nastreefde.
Dat 4X in Nederland niet echt populair is, kan ik op zich wel onderschrijven...
Middeleeuws is wat overdreven, maar op (inter)nationaal-niveau eigelijk al lang een gepasseerd station. Zo'n vijf jaar geleden eigenlijk al achterhaald; de eerste starthekken die op een dergelijke wijze worden aangestuurd in Nederland zijn van eind 2001/begin 2002, nog voordat Pro-Gate gehypet werd, etc...M@lphy schreef:Een zwaartekracht valhek is min of meer Middeleeuws met de komst van de Pro-gates en 'onze' Neerlandse Bensink hek.
Eerlijk is eerlijk, dat was een briljant idee van de Fransen (uit 2002/2003 IIRC): eenvoudig en doeltreffend.M@lphy schreef:Zoals je ziet kan er never nooit niet iemand klem onder komen.
Dan nog zul je ~10k voor een relatief kleine groep, veelal van buiten Groningen, moeten kunnen verantwoorden. Succes...!M@lphy schreef:Maar Bikepark Groningen is toch een stichting met Gemeente subsidie! ! !
Op zich is een aanhanger geen gek idee: die heuvel is geen afgesloten terrein en trekt nogal wat verkeerd volk aan... Maar dan moet je wel de ruimte hebben om het neer te kunnen zetten (nu zit er naar mijn waarneming nogal een hoogteverval in).M@lphy schreef:4 Pro-Gates zou ik zeggen... op een aanhanger.
Wordt helemaal interessant wanneer je meerdere lokaties zou hebben en op die manier de investering zou kunnen delen c.q. een beetje acceptabele ROI kunt krijgen. In Duitsland hebben ze eigenlijk ook maar 1 hek die bij mijn weten verhuurd wordt (door Daniel Auerswald?)... Geen idee, echter hoeveel zoiets zou kosten.
Naar verluid traint die in Assen, geloof dat ik die clubnaam nog ergens voorbij zag komen...M@lphy schreef:Anders 1 Pro-gate voor Mariëlle want anders maakt ze geen kans bij WorldCups!
Jammer, dat je niet met je tijd meegaat...M@lphy schreef:OKAY RIDERS LET'S SET THEM UP!

In general the cadence consists of the phrase “Ok riders, Random start. Riders ready? Watch the gate.” (Source: UCI Random Start Gate Timing Cadence)
Probleem met starthekken is dat hele lange tijd, iedereen vooral zelf het wiel wilde uitvinden. Daar lijkt (gelukkig) een eind aan te komen, ofschoon ik geen liefhebber ben van een monopolie, zoals de UCI die bijv. op momenten nastreefde.
Dat 4X in Nederland niet echt populair is, kan ik op zich wel onderschrijven...