freeride/dirt spots in de ardennen
Moderator:Beheerders
- driezzz_dirter
ik zou graag eens een week-endje naar de ardennen gaan om daar te gaan biken maar weten jullie enkele goede spots. Ik ben geen beginner en ook geen pro(3keer winterber,dirt,...)en ik doe graag freeride,drops jumps enzo dus als je goeie spots kent reageer dan maar
greetz driezzz
greetz driezzz
ride and have fun
kleine indruk, van wat gedeeltes vd trails.

bij meeting topic op teamsolid.nl kun je altijd wat met ons afspreken...

bij meeting topic op teamsolid.nl kun je altijd wat met ons afspreken...

Laatst gewijzigd door absest op do feb 07, 2008 9:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Team Solid rider plusj
www.team-solid.nl
www.team-solid.nl
"mooier"dat is een kwestie van smaak mtnrider. en smaken verschillen. er zijn namelijk genoeg mensen die andersom van mening zijn.. maar ieder zijn ding:)
dus laten we het daar maar niet over hebben, want dat was de vraag niet eens.
het is vergelijkbaar/ misschien iets uitdagender qua technische elementen, maar zeker een goed alternatief als de filthy trails je de keel uithangen. of als je ook gewoon es wat anders wil..
laterr
dus laten we het daar maar niet over hebben, want dat was de vraag niet eens.
het is vergelijkbaar/ misschien iets uitdagender qua technische elementen, maar zeker een goed alternatief als de filthy trails je de keel uithangen. of als je ook gewoon es wat anders wil..
laterr
Team Solid rider plusj
www.team-solid.nl
www.team-solid.nl
-
- Contacteer:
Re: freeride/dirt spots in de ardennen
De ardenne is 1 grote freeride spot.driezzz_dirter schreef:ik zou graag eens een week-endje naar de ardennen gaan om daar te gaan biken maar weten jullie enkele goede spots. Ik ben geen beginner en ook geen pro(3keer winterber,dirt,...)en ik doe graag freeride,drops jumps enzo dus als je goeie spots kent reageer dan maar
greetz driezzz
Zoekt u nen berg ( of liever heuvel :p ) en maak wat drops enz.
Of ge kunt de " downhill " tracks opzoeke die ons Belgen landje rijk is :
*Chaudfontaine
*Namen
*Huy
Bij al deze tracks zijn er veel alternatieve lijnen met drops , jumps , etc.
Succes ermee
net buiten aken liggen ook nog een aantal spots waar je goed kunt rijden
Team Solid rider plusj
www.team-solid.nl
www.team-solid.nl
Zoals thomasmb zegt, ardennen is een grote freeride spot. Al is malmedy zeker aan te raden in de ardennen!
En het enige uitdagende bij teamsolid/stammenderbos is de roadgap, voor sommige misschien dan nog, en thats it. Voor de rest heeft filthy trails een leukere fun factor. Daar zijn wat tracks die je na beneden kan knallen en niet 1 of 2 jump springen en weer moeten omdraaien, terug bergop lopen om ze te kunnen springen, zoals in stammenderbos. Dan liever filthy trails met tracks met leuke NS obstakels, strakke kombochten en leuke sprongentjes.
Des al niet te min, blijft stammenderbos voor zo nu en dan leuk.
En het enige uitdagende bij teamsolid/stammenderbos is de roadgap, voor sommige misschien dan nog, en thats it. Voor de rest heeft filthy trails een leukere fun factor. Daar zijn wat tracks die je na beneden kan knallen en niet 1 of 2 jump springen en weer moeten omdraaien, terug bergop lopen om ze te kunnen springen, zoals in stammenderbos. Dan liever filthy trails met tracks met leuke NS obstakels, strakke kombochten en leuke sprongentjes.
Des al niet te min, blijft stammenderbos voor zo nu en dan leuk.
Life begins at the end of your comfortzone.
- Fullthrottle @ Team Solid
- Contacteer: