Dirt mag
Moderator:Beheerders
-
Hey mensen,
Is er hier nog iemand geabonneerd op Dirt mag? En zo ja, heb je wel eens problemen gehad met de bezorging? Ik heb sinds deze zomer een abonnement en heb al drie keer moeten mailen omdat ik geen exemplaar ontvang terwijl op de website al lang staat dat een nieuw issue uit is...
Groeten,
Bart
Is er hier nog iemand geabonneerd op Dirt mag? En zo ja, heb je wel eens problemen gehad met de bezorging? Ik heb sinds deze zomer een abonnement en heb al drie keer moeten mailen omdat ik geen exemplaar ontvang terwijl op de website al lang staat dat een nieuw issue uit is...
Groeten,
Bart
- Hydraulic_Pimp
-
Dan zal ik inderdaad wat geduld moeten hebben. Hoe moeilijk is het om een blaadje van Engeland naar hier te sturen vraag ik me dan wel af. Als ik iets bij Chain Reaction bestel heb ik het binnen vier dagen ofzo in huis. Gelukkig maakt de inhoud van het blad veel goed!
Ik heb me rechtstreeks via de site geabonneerd:
https://secure3.subscribeonline.co.uk/f ... ag=FACTDIR
Groeten,
Bart

Ik heb me rechtstreeks via de site geabonneerd:
https://secure3.subscribeonline.co.uk/f ... ag=FACTDIR
Groeten,
Bart
-
Heb me al 2 keer via die site proberen te abbonneren.Krijg iedere keer een mail dat ze gegevens missen of er iets aan m'n creditcardnummer niet klopt.Staat er een telefoonnummer bij die mail maar dat nummer is niet in gebruik.Heb net een ander nummer gebeld van TheMagFactory en via de telefoon een abo afgesloten.Nu maar hopen dat het gelukt is,dat mens was nogal slecht te verstaan.
-
-
Ik kon het de vorige keer na vier weken toch niet laten om te mailen. Krijg ik mooi excuses gemaakt. M'n exemplaar zou waarschijnlijk wel bij de post verdwenen zijn en ze stuurden me een nieuwe na. Enkele dagen later krijg ik er twee: m'n originele en mijn nasgestuurde... Duurde dus gewoon ontzettend lang. Nu wacht ik weer met smart op nr. 73... Maar 72 heb ik toch nog niet uit