Ervaringen met bike-components.de
Moderator:Beheerders
Hallo allemaal
ik heb een Manitou goldlabel II 80mm gevonden op de site www.bike-components.de voor zeer weinig geld...
Heeft er iemand ervaring met online bestellen bij deze shop ?
groeten
michael
ik heb een Manitou goldlabel II 80mm gevonden op de site www.bike-components.de voor zeer weinig geld...
Heeft er iemand ervaring met online bestellen bij deze shop ?
groeten
michael
Re: Ervaringen met bike-components.de
Ja.MauiForce schreef:Heeft er iemand ervaring met online bestellen bij deze shop ?
(naar alle tevredenheid)
-
- didadunlop
Goede ervaringen mee.
Zodra ze het geld binnen hebben heb je het pakket binnen drie dagen. Als ze het niet op voorraad hebben liggen kan het langer duren.
Levering vind ik wat minder, verpakking is een beetje knullig, en ze gooien het gewoon in je tuin neer als je niet thuis bent.
Heb al eens gelezen dat het bij iemand op en bloot in z'n tuin werd neergelegd.
Bij mij hadden ze het pakket achter het huis onder een tafel gelegd
Je moet ook niet te veel verwachten met verzendkosten van 4 euro.
Ze reageren snel genoeg op mailtjes (binnen 24uur meestal)
Zodra ze het geld binnen hebben heb je het pakket binnen drie dagen. Als ze het niet op voorraad hebben liggen kan het langer duren.
Levering vind ik wat minder, verpakking is een beetje knullig, en ze gooien het gewoon in je tuin neer als je niet thuis bent.
Heb al eens gelezen dat het bij iemand op en bloot in z'n tuin werd neergelegd.
Bij mij hadden ze het pakket achter het huis onder een tafel gelegd

Je moet ook niet te veel verwachten met verzendkosten van 4 euro.
Ze reageren snel genoeg op mailtjes (binnen 24uur meestal)
bij mij lag het dus gewoon voor de voordeur. maarja voor 4 euro verzendkosten kun je ook niet veel verwachten. Verder hele goede ervaring met ze.
Ik kreeg 13,80 terug omdat ze iets niet konden leveren ik was liever lui dan moe en had zoiets van hou maar. Maar ze waren volhardend en uiteindelijkheb ik ze toch maar gemaild waar ze het geld naartoe moesten overmaken.
Ik kreeg 13,80 terug omdat ze iets niet konden leveren ik was liever lui dan moe en had zoiets van hou maar. Maar ze waren volhardend en uiteindelijkheb ik ze toch maar gemaild waar ze het geld naartoe moesten overmaken.
- didadunlop