Mijne nieuwe voor 2008 is klaar
Moderator:Beheerders
Über**** apparaat... Heeft deze ook nog steeds de 1.5 onder cup en 1 1/8 boven (op de foto te zien wel)? Lijkt me bijzonder onpraktisch wannneer je een headset zoekt.
Al moet ik me bij Jojo aansluiten dat ik het qua kleurstelling bij Giant geen vooruitgang vind. Maar aangezien kleur en functie op dit vlak weinig met elkaar te maken hebbben: boeien...
Al moet ik me bij Jojo aansluiten dat ik het qua kleurstelling bij Giant geen vooruitgang vind. Maar aangezien kleur en functie op dit vlak weinig met elkaar te maken hebbben: boeien...
-
Er wordt een balhoofd bij het frame geleverd. Net als patjes voor een maxle. Netjes geregeldCheeta schreef:Über**** apparaat... Heeft deze ook nog steeds de 1.5 onder cup en 1 1/8 boven (op de foto te zien wel)? Lijkt me bijzonder onpraktisch wannneer je een headset zoekt.
-
-
-
- Contacteer:
yorntje->freerider< schreef:zieke bak, ik zou er alleen een paar deemaxjes in steke, dan issie nog mooier,
ik vind deze kleuren veel mooier dan wit/blauw, omdat er nu meer contrast is en het is weer eens wat anders.
heeel mooi
Waarom van die waardeloze Deemaxen hierin steken?
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
-
-
- Contacteer:
yorntje->freerider< schreef:maar deemax is gewoon hét downhill wiel vind ik.
en ze zien er badass uit
Hèt downhillwiel????Als je van tè duur,tè onderhoudsgevoelig en een prijs/kwaliteitsverhouding die totaal nergens over gaat houdt,dan wel ja!
Over de looks zullen we het maar niet hebben,maar ik vindt het kermis zo'n DeeMaxx.
Grtzzzzzz
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
-
-
- Contacteer:
Deemaxen zijn ind over het algemeen troep.yorntje->freerider< schreef:oké, iedereen z'n mening.
als die bike van mij zou zijn zou ik er deemax op zetten
maar dat issie nietdus wat maakt het uit
Zelf heb ik een set van 2004 op men sx ( deze waren wel NIEUW uit de doos toen ik ze in juni kockt)
Ze zyn inderdaad van een klote prijs/kwaliteit verhouding hoewel ik ze voor maar 300€ heb gekocht.
En laatst zat je btw te zijken dat de helmen van wat bikers " te bling bling waren " maar nu wil je wel de homo gele show off wiele ?
Back on topic nu !
SUper fiets en niet te min een erg deftige afmontage.
Veel plezier er mee.