Wielen laten spaken
Moderators:JJ, Beheerders
Weet er iemand waar ik in de lage landen goede (lees:bomb-proof) wielen kan laten bouwen voor een urban singlespeed. Het is niet voor mijzelf maar voor een collega-singlespeeder die net iets te veel shit heeft gehad met 2e hands wielen (spaken los, spaken gebroken).
Eventueel zelf naven en velgen aanleveren...
j
Eventueel zelf naven en velgen aanleveren...
j
Als je in de buurt van Antwerpen woont, loont het de moeite van eens binnen te springen bij ABC Fietsen in Wilrijk.
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be
Ernie is dan absoluut de man!
Zoals Elevation12,000 al zei: Bikeboosting.nl
Wel even een afspraak maken.
Zoals Elevation12,000 al zei: Bikeboosting.nl
Wel even een afspraak maken.
Als je meer in het Noorden iets zoekt, Ik heb prima ervaringen met Zoran uit Norg (ook in Assen actief) maakt prima wielen. Hij adverteert soms ook op Marktplaats
http://www.bikexperto.com/
Enjoy!!
http://www.bikexperto.com/
Enjoy!!
Common sense was never common
Voor België: ook nog Hilset.be!
Mijn wieltjes(ZTR 355 26",240s,cx-ray) daar laten spaken en zeer content én bovendien gratis ge-yellow-taped+plaatsen ventielen,monteren van banden met Notubes+uitleg en extra set ventielen, kortom veel service.
Bij bikeboosting moet je daar voor bijbetalen...
Doet nu vooral MTB maar voor spaken van ss racewieltjes toch een geschikt adres imo.
Mijn wieltjes(ZTR 355 26",240s,cx-ray) daar laten spaken en zeer content én bovendien gratis ge-yellow-taped+plaatsen ventielen,monteren van banden met Notubes+uitleg en extra set ventielen, kortom veel service.
Doet nu vooral MTB maar voor spaken van ss racewieltjes toch een geschikt adres imo.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Nu ben ik wel erg benieuwd wat je dan voor de set betaald hebt bij Hilset. Welke naven?dickie schreef:Voor België: ook nog Hilset.be!
Bij elke normale winkel moet je daar namelijk voor bijbetalen

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Bij Ernie (bikeboosting) een setje wielen laten spaken en ik moet zeggen hij doet zijn naam "Frieke" echt eer aan damn die gast is een Freak! Heb je die site van hem al eens echt goed bekeken, hij is echt gek kan ik je zeggen.
Ik zie hier allemaal 'gewone' fietsenzaken voorbij komen maar Ernie heeft als core business wielen spaken. Nu heb ik zelf al tig wielen gebouwd maar als ik het goed wil laten doen laat ik het Ernie doen. En hij heeft me ook nog eens vet gematst met onderdelen die ik bij hem kocht voor heel cheap, cheap omdat hij alleen nog maar wielen wou spaken. Dus wat betreft service echt top die Ernie.
En nu genoeg reclame voor hem gemaakt
Ik zie hier allemaal 'gewone' fietsenzaken voorbij komen maar Ernie heeft als core business wielen spaken. Nu heb ik zelf al tig wielen gebouwd maar als ik het goed wil laten doen laat ik het Ernie doen. En hij heeft me ook nog eens vet gematst met onderdelen die ik bij hem kocht voor heel cheap, cheap omdat hij alleen nog maar wielen wou spaken. Dus wat betreft service echt top die Ernie.
En nu genoeg reclame voor hem gemaakt

Als je van plan bent om met Stan's velgen te gaan rijden vind ik het logisch dat een ZTR velg dadelijk uitgerust wordt met yellow tape+ventielen.JJ schreef:Nu ben ik wel erg benieuwd wat je dan voor de set betaald hebt bij Hilset. Welke naven?dickie schreef:Voor België: ook nog Hilset.be!
Bij elke normale winkel moet je daar namelijk voor bijbetalen
JJ
Iemand die van plan is om met binnenband te werken kiest imo beter een andere, goedkopere velg.
Men zou eerder speciaal moeten aanvragen die tape+vent. niet te plaatsen.
Qua prijs zie pb
We zij er uit. gisteren een bezoekje gebracht aan Luc die ons al heel vakkundig te woord heeft gestaan en de persoon wiens wielen hulp nodig hadden zal voorthelpen op de weg naar betere wielen.
Dus bij deze: alvast bedankt voor de tijd en informatie, Luc.
En, hoe meer ik over wielen spaken hoor en lees, hoe meer ik er zelf door gefascineerd raak.
Dus bij deze: alvast bedankt voor de tijd en informatie, Luc.

En, hoe meer ik over wielen spaken hoor en lees, hoe meer ik er zelf door gefascineerd raak.