is men kader te klein ?
Moderator:Beheerders
-
de laatste tijd is het nog al nat en kon ik niet gaan downhillen dus heb ik een bete op men straat zitten oefenen voor men sprint
maar nu komen men knieën meestal tegen men 888 dit is alleen als ik op plat terein rijd. nu men vraag is is dit normaal

if you have no pain you atny trying hard enough
waarom kun je niet downhillen als het nat is???
maar goed, pedalleren op straat is nou niet echt een goede maatstaf voor de maat van een downhill frame. Als het goed voelt op een dh track dan heb je de juiste maat. enigste manier om daar achter te komen is om op verschillende maten een dh te rijden.
Ik had eerst een large session, was goed voor pedaleren maar was niet echt wendbaar, toen op een medium session gereden daarbij raakte ik het stuur weleens met pedaleren maar reedt een stuk beter op de dh.
maar goed, pedalleren op straat is nou niet echt een goede maatstaf voor de maat van een downhill frame. Als het goed voelt op een dh track dan heb je de juiste maat. enigste manier om daar achter te komen is om op verschillende maten een dh te rijden.
Ik had eerst een large session, was goed voor pedaleren maar was niet echt wendbaar, toen op een medium session gereden daarbij raakte ik het stuur weleens met pedaleren maar reedt een stuk beter op de dh.
Re: is men kader te klein ?
Hoe lang ben je, en welke maat/type frame heb je ?dirty rider schreef:de laatste tijd is het nog al nat en kon ik niet gaan downhillen dus heb ik een bete op men straat zitten oefenen voor men sprintmaar nu komen men knieën meestal tegen men 888 dit is alleen als ik op plat terein rijd. nu men vraag is is dit normaal
Een foto plaatsen van de voorbouw van je fiets maakt het een en ander misschien ook makkelijker te beoordelen!
--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----
-
tis een small cannondale judge kader foto heb ik nietDESL schreef:Hoe lang ben je, en welke maat/type frame heb je ?dirty rider schreef:de laatste tijd is het nog al nat en kon ik niet gaan downhillen dus heb ik een bete op men straat zitten oefenen voor men sprintmaar nu komen men knieën meestal tegen men 888 dit is alleen als ik op plat terein rijd. nu men vraag is is dit normaal
Een foto plaatsen van de voorbouw van je fiets maakt het een en ander misschien ook makkelijker te beoordelen!
Jouw lengte i.v.t. top tube lengte speelt uiteraard mee.
http://www.cannondale.com/bikes/06/geo-44.html
--Cranked Crusaders--
waarom?, hij knalt toch tegen zijn 888 aan?DESL schreef: Een foto plaatsen van de voorbouw van je fiets maakt het een en ander misschien ook makkelijker te beoordelen!
kooz
Voorbouw (lees voorvork aan frame), daarom!kooz schreef:waarom?, hij knalt toch tegen zijn 888 aan?DESL schreef: Een foto plaatsen van de voorbouw van je fiets maakt het een en ander misschien ook makkelijker te beoordelen!
kooz
--Cranked Crusaders--
-
ben ongeveer een meter 70DESL schreef:Jouw lengte i.v.t. top tube lengte speelt uiteraard mee.
-
- Pieter en zijn V10
Gewoon een nieuwe fiets kopen die op straat heel lekker fietst.dirty rider schreef:Chmod schreef:ga gewoon rijden op de pistes waar je bike voor gemaakt is. Dan wordt alles duidelijk.
ja makkelijker gezecht dan gedaan e. heb geen vervoer tot den 30 feb.
echt bale
En inderdaad in de winter kan je niet dh rijden, want dan is het nat en dan word je fiets vies!
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
- Jean-Pierre
Wat pieter zegtPieter en zijn V10 schreef:Gewoon een nieuwe fiets kopen die op straat heel lekker fietst.dirty rider schreef:Chmod schreef:ga gewoon rijden op de pistes waar je bike voor gemaakt is. Dan wordt alles duidelijk.
echt bale
En inderdaad in de winter kan je niet dh rijden, want dan is het nat en dan word je fiets vies!

Huur anders een auto ?
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
-
als ik maar een rijbewijs had ben 15 het probleem is niet het weer of vuil worden !! er zijn gewoon geen trails alle tog ni in de buurt en met school heb ik dan ook nog is weinig tijd ma ja.Stillridingbmx schreef:Wat pieter zegtPieter en zijn V10 schreef:Gewoon een nieuwe fiets kopen die op straat heel lekker fietst.dirty rider schreef:
echt bale
En inderdaad in de winter kan je niet dh rijden, want dan is het nat en dan word je fiets vies!Laat ze maar niet vies worden want ooo wee !
![]()
Huur anders een auto ?
-
-