Het Bikepark Heerenveen topic
Moderator:Beheerders
- xxMartenxx
Mensen check onze nieuwe sfeerfotos van ons park!
(TIP: Als je wilt rijden in heerenveen vraag ons dan even hoe het park er bij ligt, want net zoals na elke verbouwing is het park na 1 dag regen 1 groot modder festijn
)

voor alle fotos check; http://katinasd.pinkbike.com/album/BPH- ... g-weekend/

(TIP: Als je wilt rijden in heerenveen vraag ons dan even hoe het park er bij ligt, want net zoals na elke verbouwing is het park na 1 dag regen 1 groot modder festijn

voor alle fotos check; http://katinasd.pinkbike.com/album/BPH- ... g-weekend/
Mvg,
Marten van der Wal
Bikepark Heerenveen Crew
Marten van der Wal
Bikepark Heerenveen Crew
- xxMartenxx
- xxMartenxx
He Sjors!
De pumptrack is zeker verslavend!!
echt kicken om zo snel mogelijk er doorheen te gaan! alleen we vonden de track wat te kort dus we zijn hem nu al een paar dagen aan het uitbreiden!
Hou je op de hoogte! En nog bedankt voor het aanleggen van de track!
De pumptrack is zeker verslavend!!

Hou je op de hoogte! En nog bedankt voor het aanleggen van de track!

Mvg,
Marten van der Wal
Bikepark Heerenveen Crew
Marten van der Wal
Bikepark Heerenveen Crew
ben er vorige zaterdag nog geweest toen lag er veel ''blubber'' maar ik weet niet hoe het nu is.
ik denk dat als het vanaf vandaag (vrijdag) de heletijd droog blijft (een beetje regen is niet erg) je wel kan rijden zondag. Kom ik mischien ook wel
die soort drop(zie actie foto's en filmpjes) kan je wel doen ook als het heel hard heeft geregend. die pumptrack is alleen het begin van te rijden(van vorige zaterdag zo) De rest van het park ook wel alleen rem je steeds een beetje af als je naar de volgende ramp rijd (dit was allemaal zaterdag maar weet niet hoe het nu is)
volgens somige andere uit heerenveen zijn de grote doubels (hoe je dat ook maar schrijft) ook te spingen als het heeft geregent omdat er een soort drynage systeem omheen ligt.

ik denk dat als het vanaf vandaag (vrijdag) de heletijd droog blijft (een beetje regen is niet erg) je wel kan rijden zondag. Kom ik mischien ook wel
die soort drop(zie actie foto's en filmpjes) kan je wel doen ook als het heel hard heeft geregend. die pumptrack is alleen het begin van te rijden(van vorige zaterdag zo) De rest van het park ook wel alleen rem je steeds een beetje af als je naar de volgende ramp rijd (dit was allemaal zaterdag maar weet niet hoe het nu is)
volgens somige andere uit heerenveen zijn de grote doubels (hoe je dat ook maar schrijft) ook te spingen als het heeft geregent omdat er een soort drynage systeem omheen ligt.

new transition ! helemaal TOP 

- xxMartenxx
Hallo allemaal!
sinds lange tijd weg zijn geweest van dit forum word dit me eerste bericht weer!
Ik heb een nieuwtje voor jullie!
De datum van de officiele opening van Bikepark Heerenveen is bekend het word 29 juni de opening is in samenwerking met Kona en SDG Bikesports.
Tevens zal tijdens deze opening de 3de wedstrijd gereden worden van de SDG competitie
BPH word voor de tijd flink onder handen genomen er komen een aantal nieuwe dirt lijnen te liggen en er word gebouwd aan een Sattelite dish.. fotos volgen nog!
hier wat acties fotos;

sinds lange tijd weg zijn geweest van dit forum word dit me eerste bericht weer!

Ik heb een nieuwtje voor jullie!
De datum van de officiele opening van Bikepark Heerenveen is bekend het word 29 juni de opening is in samenwerking met Kona en SDG Bikesports.
Tevens zal tijdens deze opening de 3de wedstrijd gereden worden van de SDG competitie

BPH word voor de tijd flink onder handen genomen er komen een aantal nieuwe dirt lijnen te liggen en er word gebouwd aan een Sattelite dish.. fotos volgen nog!

hier wat acties fotos;

Mvg,
Marten van der Wal
Bikepark Heerenveen Crew
Marten van der Wal
Bikepark Heerenveen Crew
- xxMartenxx
- xxMartenxx
He Allemaal!,
Naar het eerste gedeelt van de nieuwe dirt lijnen hebben gebouwd zijn ze vandaag (13 april) uitgebreid getest door Gosse, Kevin en Jeremy, hier wat fotos!

Naar het eerste gedeelt van de nieuwe dirt lijnen hebben gebouwd zijn ze vandaag (13 april) uitgebreid getest door Gosse, Kevin en Jeremy, hier wat fotos!

Laatst gewijzigd door xxMartenxx op zo apr 13, 2008 7:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Mvg,
Marten van der Wal
Bikepark Heerenveen Crew
Marten van der Wal
Bikepark Heerenveen Crew
- Jean-Pierre
- xxMartenxx
wij ook niet!Stillridingbmx schreef:ik kan niet wachten tot de 29ste !

We hebben een aantal leuke verassingen in petto!

Mvg,
Marten van der Wal
Bikepark Heerenveen Crew
Marten van der Wal
Bikepark Heerenveen Crew
- Jean-Pierre