Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.
Moderator:Beheerders
-
khardak
garantie cube
Bericht
door khardak » vr jan 18, 2008 6:58 pm
hoi all
ik heb een cube flying circus 07 3 maandjes oud en nu komt mijn lak eraf.
Mijn distributor zei dat ik foto's naar hun moest sturen en dat ik dan hoogstwaarschijnlijk van cube een nieuw frame zou krijgen,Ik heb 2 weken geleden een mail+foto's naar de shop gestuurd en zij hebben dat meteen doorgestuurd naar cube(diezelfde dag nog), maar ik heb na 2 weken nog steeds niks gehoord van cube. Ik heb de winkel al gebeld en zei hebben ook nog niks gehoord.
Ben ik nu ongeduldig of duurt het echt lang?
ik vind het op zich niet erg dat het lang duurt maar laat in ieder geval weten wat de status is.(of ben ik nou gek

)
grtz.
ruud
-
b-dirt
Bericht
door b-dirt » vr jan 18, 2008 10:17 pm
wtf

het is maar lak wat boeid dat nou weer. als je gaat rijden en je flikkert dan gaat er ook lak af of hij valt een keer om met de achterbrug op een stoepje. dan springt ook de lak en ga je dan huilen of sow?? gwn rijden en niet lopen miere meuten over lak
mzzl
-
Plip
Bericht
door Plip » vr jan 18, 2008 11:25 pm
b-dirt schreef:wtf

het is maar lak wat boeid dat nou weer. als je gaat rijden en je flikkert dan gaat er ook lak af of hij valt een keer om met de achterbrug op een stoepje. dan springt ook de lak en ga je dan huilen of sow?? gwn rijden en niet lopen miere meuten over lak
mzzl
Hé vent, als je nieuwe bike pas 3 maandjes oud is en de lak gaat er al af, dan is er iets niet goed. En is het nou echt zo moeilijk om fatsoenlijk te typen?
Je bent hier niet op msn.
-
Mrtnrider - Berichten:3271
Bericht
door Mrtnrider » vr jan 18, 2008 11:33 pm
Plip schreef:b-dirt schreef:wtf

mzzl
Hé vent, als je nieuwe bike pas 3 maandjes oud is en de lak gaat er al af, dan is er iets niet goed. En is het nou echt zo moeilijk om fatsoenlijk te typen?
Je bent hier niet op msn.
Kom op B-dirt, als jou bike een beetje verf begint los te laten na 3 maanden, zou je wel anders praten denk ik toch. Damn. tuurlijk probeer je iets nieuws te regelen als het 3 maanden al kapot is.
Succes Khardak
-
khardak
Bericht
door khardak » za jan 19, 2008 9:56 am
ja maar k ben niet gevallen ofzo b-dirt gewoon als ik mijn fiets schoonmaak bladdert het eraf of zelfs als ik gewoon mijn hand erlangs haal

Maar ik wacht nu dus al 2 weken op antwoord is dat lang?? of ben ik gewoon ongeduldig?

grtz
ruud
-
Plip
Bericht
door Plip » za jan 19, 2008 12:57 pm
khardak schreef:ja maar k ben niet gevallen ofzo b-dirt gewoon als ik mijn fiets schoonmaak bladdert het eraf of zelfs als ik gewoon mijn hand erlangs haal

Maar ik wacht nu dus al 2 weken op antwoord is dat lang?? of ben ik gewoon ongeduldig?

grtz
ruud
Duurt altijd eeuwen voor je gevoel, maar ik zou zeggen nog even afwachten, en zonodig (weer) terug naar je lbs.
Heb verder geen idee hoe de garantie van Cube is
-
khardak
Bericht
door khardak » za jan 19, 2008 1:08 pm
t voelt indd. al als een maand ofzo
maar k zal het nog even aankijken
k heb net een mail gestuurd naar mijn LBS of hij me iets kan vertellen over de status dus nu maar afwachten.

-
Razor0 - Berichten:675
-
Contacteer:
Bericht
door Razor0 » vr jan 25, 2008 9:58 pm
woow hoeveel topics heb je geopend over je cube

-
khardak
Bericht
door khardak » vr jan 25, 2008 10:27 pm
6 ofzo...
-
Razor0 - Berichten:675
-
Contacteer:
Bericht
door Razor0 » vr jan 25, 2008 10:36 pm
hahahha

6 zegt ie heel droog maarja off topic shit dit
-
khardak
Bericht
door khardak » za jan 26, 2008 11:40 am
indd.

maar me frame si binne zo hier kan een slotje op
zla volgende week wat foto's posten in show my ....
grtz. en bedankt allemaal
-
khardak
Bericht
door khardak » za jan 26, 2008 9:34 pm
k heb vandaag het frame in handen gehad encube themselves heeft me gebeld met verontschuldigingen waarom het zolang duurde

ze hadden dus van mijn gveal gehoord en daarna een 2007 frame genomen gestript en een 2008 paintjob gegeven!
ik heb nu dus een gratis unieke 1-ofakind paintjob
me happy