www.schlaflosimsattel.de
Er kan al worden ingeschreven, 1 february komt er een inschrijf formulier.
==> Wie gaat met wie en hoe enz.
Wil wel met een team meedoen en die duitsers (phatty) een lesje leren

Moderators:JJ, Beheerders
wil je niet liever die 2 dames een lesje leren? Of zijn die ook nep....ott schreef:Holland Singlespeed Team on tour![]()
www.schlaflosimsattel.de
Er kan al worden ingeschreven, 1 february komt er een inschrijf formulier.
==> Wie gaat met wie en hoe enz.
Wil wel met een team meedoen en die duitsers (phatty) een lesje leren
Beetje trashtalk, maar het klopt er zijn maar beperkte plaatsen beschikbaar.JJ schreef:Heren, beetje respect voor Bella...
Phaty kun je geen lesje leren, die rijdt niet. Je mag hem gruwelijk dankbaar zijn dat ie elk jaar weer zo'n fantastisch evenement neerzet.
Hubert, Jaap en ik rijden dit jaar weer als viermand team, is vorig jaar goed bevallen, dit jaar gaan we voor het podium.
Als er een team is dat voor eind Januari zeker weet dat ze gaan, laat even weten dan kan ik jullie denk ik wel op de lijst krijgen (als Patrick tenminste lief is voor Phaty)
Het schijnt dat het dit jaar nogal druk gaat worden met inschrijvinegn, dus als je voor de officiele inschrijving start op de lijst kunt staan scheelt dat weer.
Ik heb er weer zin in
JJ
En toen waren er vierdidadunlop schreef:Brum, Ott, DiDa, LC4.. dat zijn er 4..
Iám in!!!
wat zijn eigenlijk de regels? Om ste beurt 2 uur fietsen? (laat maar, ik zie op de site al dat er niet echt veel regels zijn..)
phatty@mac.com , 1 februarie komt er officieel inschrijfformulier of we die dan even invullenlc4 schreef:@Ott
Jij als regelneef bekendstaand (NL SS-cup enzo..); schrijf jij ons in?! Nu?!
not phatty - phaty ...ott schreef:phatty@mac.com , 1 februarie komt er officieel inschrijfformulier of we die dan even invullenlc4 schreef:@Ott
Jij als regelneef bekendstaand (NL SS-cup enzo..); schrijf jij ons in?! Nu?!