Voorvork
Moderators:JJ, Beheerders
Ik ben van plan in de erg nabije toekomst een behoorlijke SSer op te bouwen, in plaats van het oude ding dat nu dienst doet.
Kan onder een Ti SS (met raar gebogen stuurtje) nu een lekkere geveerde voorvork of hoort dat gewoon niet en MOET daar een vaste vork onder?
Kwestie van geen grove stijlfouten te begaan...
Kan onder een Ti SS (met raar gebogen stuurtje) nu een lekkere geveerde voorvork of hoort dat gewoon niet en MOET daar een vaste vork onder?
Kwestie van geen grove stijlfouten te begaan...
- flying duitsman
- Contacteer:
rij wat je lekker vind, maar meet een geveerde voorvork verlies je vrij veel kracht. Op mijn Kona had ik meet een vierende voorvork (Minute 2 SPV) probleme om meet een groot verzet op sommige heuvels te rijen. daarom rijen ook de meeste singlespeeders meet een vaste vork. Als je soms ook lang op je fiets zit, is het belangrijk, dat jouw vork een beetje flex heeft. meet een titan vork zal dat geen problem zijn.
maar ook meet een vierende voork kan je Singlespeed rijen. Of je hebt een Lockout op je stuur of je pompt meer lucht daarin. Meet mijn niuwe MZ Marathon SL (hard afgestemmt) rij ik bergop ook goed en in de afdaaling ben ik behoorlik sneller dan meet mijn vaste fork (misschrien omdat ik gewoon niet vaak genoug in het terrein rij en daardoor een vreselijk slechte techniek heb...).
maar ook meet een vierende voork kan je Singlespeed rijen. Of je hebt een Lockout op je stuur of je pompt meer lucht daarin. Meet mijn niuwe MZ Marathon SL (hard afgestemmt) rij ik bergop ook goed en in de afdaaling ben ik behoorlik sneller dan meet mijn vaste fork (misschrien omdat ik gewoon niet vaak genoug in het terrein rij en daardoor een vreselijk slechte techniek heb...).
I DO MISS THE CHEESE
I DONT MISS THE 'BEER'
I DONT MISS THE 'BEER'
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Yup, rij wat je lekker vindt, niet wat anderen mooi vinden.
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Die vindt bijna niemand mooisedatif schreef:zwart gecoate gazelles?... Nee hoor, prima fiets

Binnekort ook een zwart gecoate Sycip in de collectie

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!