Organized by the: Haute Courier
ps Ik zorg in ieder geval dat er bier genoeg is.
Moderators:JJ, Beheerders
Dat denk ikOohDie schreef: Dus voor éénieder die denkt die heuveltjes in Arnhem wel even te doen, kom!
count me in (alleen als m'n hulp niet nodig is bij de checkpoints)lazylad schreef:Dat denk ikOohDie schreef: Dus voor éénieder die denkt die heuveltjes in Arnhem wel even te doen, kom!
Het is net een alleycat, even zoeken en je hebt het gevonden:Tall Boy Bram schreef:Waar moeten we precies zijn?
mooi op tijd. gratis stallen kan volgens mij alleen maar op de ventweg naast de johan de wittlaan en in de statenlaan. is bovendien dan ook maar 1 a 2 minuutjes fietsen van le Haute. adres is singelstraat 81, arnhem tel.nr. 0654678740 of 0643706020Tall Boy Bram schreef:Rinus en ik komen direct van de zaak naar Arnhem toe. Verwachte aankomsttijd pakweg 18:30-19:00 uur. Waar moeten we precies zijn? Waar kan je het beste je auto (gratis) stallen?
etc.
TBB
ohw, okeeeej. manifest is een papier waarop staat waar jij jouw zending mag gaan ophalen. het zogeheten checkpoint dus.JJ schreef:Ow ja, aangezien we beginners zijn
Manifest is een checkpoint? En wat is de gang van zaken? je krijgt een kaaryje met checkpoints? Die moet je aan de hand van zelf meegebrachte kaart van Arnhem zoeken?
klinkt als een spannend avondje fietsen!!
JJ
Mag ik mijn matje en slaapzak meenemen? Want midden in de nacht en met biertjes op geraak ik niet meer terug in het westen denk ikhaute courier schreef: zijn dr nog vragen