Diverse parts(update pag 3)
Moderator:Beheerders
Heb nog dingen over die ik kwijt wil,alle genoemde prijzen zitten de verzendskosten bij in.
Item: Avid Juicy 3 rem set{verkocht)
Plaats: Sleen
Staat: Heel goed
Reden van verkoop: Andere remmen
Prijs en voorwaarden: 50 euro
Wijze van verzenden: verzenden na betaling - TNT post
Extra Info: Goed werkende remset,let op er zitten geen adaptors bij.mijn DH fiets heeft standaard Postmount aansluiting V/A.
Afbeeldingen:
Item: Bell bellistic maat M[verkocht]
Staat: Gebruikt
Reden van verkoop: Wil weer terug naar de MX helm
Prijs en voorwaarden: 35 euro
Wijze van verzenden: Verzenden na betaling - TNT post
Extra Info: Komt met de origionele doos waar de helm in zit.
Afbeeldingen:
Item: Bontrager grip 1 stuk
Reden van verkoop: Moet een nieuwe setje hebben
Prijs en voorwaarden: 7 euro
Extra Info:
Afbeeldingen:
Item: Avid Juicy 3 rem set{verkocht)
Staat: Heel goed
Reden van verkoop: Andere remmen
Prijs en voorwaarden: 50 euro
Wijze van verzenden: verzenden na betaling - TNT post
Extra Info: Goed werkende remset,let op er zitten geen adaptors bij.mijn DH fiets heeft standaard Postmount aansluiting V/A.
Afbeeldingen:
Item: Bell bellistic maat M[verkocht]
Reden van verkoop: Wil weer terug naar de MX helm
Prijs en voorwaarden: 35 euro
Extra Info: Komt met de origionele doos waar de helm in zit.
Afbeeldingen:
Item: Bontrager grip 1 stuk
Reden van verkoop: Moet een nieuwe setje hebben
Prijs en voorwaarden: 7 euro
Extra Info:
Afbeeldingen:
Laatst gewijzigd door Trekrules op do jun 18, 2009 8:54 am, 15 keer totaal gewijzigd.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Re: Diverse parts(opruiming)
PB...Trekrules schreef:Item: Avid Juicy 3 rem set
Je kunt er gewoon mee downhillen en remmen doen ze gewoon wel.Er zitten allang Sinter metallic remblokken in van avid voor extra remkracht.Tijdens mijn vakanties en elke dag Downhillen hielden ze prima stand.Nooit echt last van brake fade gehad misschien omdat ik geen zware rijder ben.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Item: Manitou Travis triple Ti 203mm(verkocht)
Staat: Goed/Gebruikt
Reden van verkoop: Marzocchi 888
Prijs en voorwaarden: 350 euro
Wijze van verzenden: Ophalen,verzenden na betaling
Extra Info: Dit is het Ti model en wordt standaard geleverd met de integrated stem bovenkroon,Intrinsic demping,rebound,203mm veerweg,goud kleurige stantions.Heeft kleine schade opgelopen op de rechter vork poot in de vorm van kleine lakschade,heeft verder geen invloed op de werking van de vork,op nog 1 plek is wat lak weg en op de integrated stem(niet veel).Heeft een service beurt gehad.
Afbeeldingen:
Staat: Goed/Gebruikt
Reden van verkoop: Marzocchi 888
Prijs en voorwaarden: 350 euro
Wijze van verzenden: Ophalen,verzenden na betaling
Extra Info: Dit is het Ti model en wordt standaard geleverd met de integrated stem bovenkroon,Intrinsic demping,rebound,203mm veerweg,goud kleurige stantions.Heeft kleine schade opgelopen op de rechter vork poot in de vorm van kleine lakschade,heeft verder geen invloed op de werking van de vork,op nog 1 plek is wat lak weg en op de integrated stem(niet veel).Heeft een service beurt gehad.
Afbeeldingen:
Laatst gewijzigd door Trekrules op di apr 01, 2008 7:26 pm, 9 keer totaal gewijzigd.
De Travis vondt ik uit eindelijk tegenvallen en waarom marzocchi omdat ik marzocchi erg goed en betrouwbaar vindt.zndr schreef:ik dacht dat je zei dat dit de vork der vorken was? waarom dan een marzocchi?
-
- Contacteer: