Pinkbike video of the day
Moderator:Beheerders
Life begins at the end of your comfortzone.
-
-
Niets met fietsen te maken??volcomjerk schreef:Wat een gigantische kutfilm zeg, dit heeft helemaal niets maar dan ook niets met fietsen te maken.
T zijn gewoon n stelletje mafkezen bij mekaar. Ik heb er geen goed woord voor over.
Cheers,
Roy
Hieruit maak ik op dat jij nog nooit met bloed zweet en tranen een trail met dirts hebt aangelegd die door blowende/zuipende verveelde hangjeugd zinloos wordt gemold "just for the hell of it"!
Het filmpje is een knipoog naar de problematiek hieromtrend.
Maar ja, wat niet weet wat niet deert.
--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----
- Pieter en zijn V10
Natuurlijk is het vervelend dat trails vernield worden door pubers of door wie dan ook.DESL schreef:Niets met fietsen te maken??volcomjerk schreef:Wat een gigantische kutfilm zeg, dit heeft helemaal niets maar dan ook niets met fietsen te maken.
T zijn gewoon n stelletje mafkezen bij mekaar. Ik heb er geen goed woord voor over.
Cheers,
Roy
Hieruit maak ik op dat jij nog nooit met bloed zweet en tranen een trail met dirts hebt aangelegd die door blowende/zuipende verveelde hangjeugd zinloos wordt gemold "just for the hell of it"!
Het filmpje is een knipoog naar de problematiek hieromtrend.
Maar ja, wat niet weet wat niet deert.
Maar het bos is niet van jou dus moet je niet gek opkijken als iets vernield wordt.
Ik vind het persoonlijk ook een extreem zielig filmpje.
Als de blowende hangjeugd bij je trails kan heb je de spot te veel in het zicht gebouwd.
Ik snap niet dat jij aan roy zijn post kan opmaken dat hij nooit graaft!
Hij graaft genoeg en rijd bovendien nog meer, en ik dacht het op pinkbike om rijden ging. Maar blijkbaar kunnen waardeloze niet rijdfilmpjes ook al VOD worden.
Pieter
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
Ha Pieter,
Verveelde hangjeugd komt overal, ook waar je het niet verwacht
Ik maak uit roy z'n post alleen maar op dat hij waarschijnlijk weinig met trail vandalen
te maken heeft gehad, niet dat hij nooit graaft of rijd, en het filmpje wel degelijk fiets gerelateerd is.
Ik vindt de reactie dus nogal kort door de bocht.
En VOD heb je mij ook niet horen zeggen want dat is hij zeker niet waard!
DESL
Verveelde hangjeugd komt overal, ook waar je het niet verwacht

Ik maak uit roy z'n post alleen maar op dat hij waarschijnlijk weinig met trail vandalen
te maken heeft gehad, niet dat hij nooit graaft of rijd, en het filmpje wel degelijk fiets gerelateerd is.
Ik vindt de reactie dus nogal kort door de bocht.
En VOD heb je mij ook niet horen zeggen want dat is hij zeker niet waard!
DESL
--Cranked Crusaders--
- King Zeus @ DirtE19
-