2008 CHAINREACTIONCYCLES/INTENSE RACING TEAM
Moderator:Beheerders
bron: dirtmag.co.uk
We are pleased to announce the New ChainReactionCycles/Intense Racing Team for 2008...The team will consist of long standing Intense rider Chris Kovarik (Australia), World Junior DH Champion - Ruaridh Cunningham (Scotland), Julien Camellini (France) and Matt Simmonds (England).
We will be competing in all the major events including the UCI World Cup Series and hopefully the World Championships, as well as selected British NPS, French Cup and Avalanche Trophy races. Our first race as a team will be the Sea Otter Classic.
lees de rest op: http://www.descent-world.co.uk/index.ph ... iew&id=761
We are pleased to announce the New ChainReactionCycles/Intense Racing Team for 2008...The team will consist of long standing Intense rider Chris Kovarik (Australia), World Junior DH Champion - Ruaridh Cunningham (Scotland), Julien Camellini (France) and Matt Simmonds (England).
We will be competing in all the major events including the UCI World Cup Series and hopefully the World Championships, as well as selected British NPS, French Cup and Avalanche Trophy races. Our first race as a team will be the Sea Otter Classic.
lees de rest op: http://www.descent-world.co.uk/index.ph ... iew&id=761
- Hotsnail
- Contacteer:
En welke vork mag dat dan zijn? staat in het persbericht dat ze met manitou gaan rijden, maar die heeft toch geen USD?
Of komt er een nieuwe dorado?
Of komt er een nieuwe dorado?
Laatst gewijzigd door Hotsnail op di dec 18, 2007 7:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ijzeren paarden eten geen haver....
Mooi hoor.
Supervette bak die M6, en het zal idd wel testen van de 2009 Dorado zijn.

Supervette bak die M6, en het zal idd wel testen van de 2009 Dorado zijn.
http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
- Pieter en zijn V10
Inderdaad een amateurrijder kan je veel beter feedback geven over de werking, en over aanpassingen. Een betere plek om te testen is er niet..Guytje schreef:ik denk niet egt dat ze een vork gaan testen op zo'n hoog niveau. Als er iets verkeerd is maak je minder kans
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
Sterk, sterk gezien.hubertje schreef:Wel leuk dat in de spiegeling DT wielen staan eigenlijk..
Is dat zo?Guytje schreef:ik denk niet egt dat ze een vork gaan testen op zo'n hoog niveau. Als er iets verkeerd is maak je minder kans
Misschien toch maar eens de product-to-market line nog eens goed bekijken.
Juist de pro-riders testen op hoog niveau een vork.
dat lijkt mij vrij logisch dat ze zo'n top vork laten rijden door de pro's inplv de beginners.zndr schreef:ik denk dat alleen pro-riders het maximale uit zo'n vork kunnen krijgen. Beginners enz, die nauwelijks kennis hebben over de internals kunnen naar mijn mening niet zo makkelijk aangeven wat er veranderd moet worden, pro-riders hebben hier veel meer ervaring mee.
The fork will be a 2009 model rather than an '08.You will more than likely start to see the fork on the pros bikes early in next yearÂ’s race season
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
-
zo, sta je weer in de klaag/afzeik/afkraakmode ofzo? Jij kunt ook alleen maar negatief posten of niet?kevinv10 schreef:Een TOP vork? LOLTrekrules schreef:dat lijkt mij vrij logisch dat ze zo'n top vork laten rijden door de pro's inplv de beginners.
Manitou maakt de grootste bagger vorken ooit. Eerst zien dan pas geloven of dit wel wat is in tegenstelling tot alle andere meuk die ze gefabriceerd hebben..

Nou jah, in dit geval kan Kevin het weten. Hij heeft er een in zijn fiets gehad.Santa Cruz schreef:zo, sta je weer in de klaag/afzeik/afkraakmode ofzo? Jij kunt ook alleen maar negatief posten of niet?kevinv10 schreef:Een TOP vork? LOLTrekrules schreef:dat lijkt mij vrij logisch dat ze zo'n top vork laten rijden door de pro's inplv de beginners.
Manitou maakt de grootste bagger vorken ooit. Eerst zien dan pas geloven of dit wel wat is in tegenstelling tot alle andere meuk die ze gefabriceerd hebben..
Net als ik.
In de tijd dat ik met die vork gereden heb, heb ik er meer tijd mee in de handen gezeten vanwege service en reparatie, dan de tijd die ik een in mijn hele leven met een vork in mijn handen heb gezeten tijdens het eten.
Doe mij maar een good old boxxer! Plain and simple!
- Pieter en zijn V10
En die dorado was zeker waardelooskevinv10 schreef:Ik kan ook positief posten maar negatieve posts blijven beter bij.![]()
Daarbij is t mijn goed recht om te zeggen dat Manitou bagger vorken maakt als iemand anders zegt dat t TOP vorken zijn.
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
Tis vlgs mij meer DP tegen Kev dan anders om.... Die kerel spreek alleen maar uit levenservaring. Iedere keer die voor in genomen mening ook van iedereenSanta Cruz schreef:zo, sta je weer in de klaag/afzeik/afkraakmode ofzo? Jij kunt ook alleen maar negatief posten of niet?kevinv10 schreef:Een TOP vork? LOLTrekrules schreef:dat lijkt mij vrij logisch dat ze zo'n top vork laten rijden door de pro's inplv de beginners.