gesloten
Moderator:Beheerders
Item: Mavic DeeMax 2006
Plaats: Antwerpen
Staat: gebruikt
Reden van verkoop: Achternaaf is te smal, ik heb een 150x12 nodig
Prijs en voorwaarden: bieden of ruilen tegen andere wielset of 150/12 deemax achterwiel of...
Wijze van verzenden: Afhalen, verzenden na betalen
Extra Info: Gebruikt maar wel in goede staat. beide wielen worden nog gerviced voor de verkoop
Afbeeldingen:
Plaats: Antwerpen
Staat: gebruikt
Reden van verkoop: Achternaaf is te smal, ik heb een 150x12 nodig
Prijs en voorwaarden: bieden of ruilen tegen andere wielset of 150/12 deemax achterwiel of...
Wijze van verzenden: Afhalen, verzenden na betalen
Extra Info: Gebruikt maar wel in goede staat. beide wielen worden nog gerviced voor de verkoop
Afbeeldingen:
Laatst gewijzigd door Z-Blocker op do jan 10, 2008 2:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee ik heb voorlopig geen foto.
Het gaat dus over de volledige wielset als ik er een goed bod voor krijg of een goede ruil.
Alleen het achterwiel is ook mogelijk als iemand wil ruilen voor een ander achterwiel met een 150/12 naaf van vergelijkbare kwaliteit.
In het laatste geval word de naaf van het achterwiel vervangen door iets dat wel past.
Z.
Het gaat dus over de volledige wielset als ik er een goed bod voor krijg of een goede ruil.
Alleen het achterwiel is ook mogelijk als iemand wil ruilen voor een ander achterwiel met een 150/12 naaf van vergelijkbare kwaliteit.
In het laatste geval word de naaf van het achterwiel vervangen door iets dat wel past.
Z.
-
ja ma wa wilt ge van prijs
Laatst gewijzigd door mechelen biker op vr dec 21, 2007 12:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
-
-