Ik weet zelf ook wel een goede track achter het zweefvliegveld, maar deze is helaas niet zo lang.
Verder is de plasmolen ook een aanrader om te rijden. Je moet wel wat zoeken maar er is genoeg als je je fantasie laat werken

Moderator:Beheerders
X rider schreef: Verder is de plasmolen ook een aanrader om te rijden. Je moet wel wat zoeken maar er is genoeg als je je fantasie laat werken
In mijn optiek zijn ze nog vrij ruim denkend in die contreien; in het gedeelte waar de vaste routes liggen, wordt er niet moeilijk gedaan als je van de route afwijkt over de liggende paden... dat is in vrij wel elk ander bos mét route uitgesloten.X rider schreef:Lijkt wel of ze alles willen verbieden in malden/groesbeek/plasmolen voor freeriders.
Vindt het een beetje een trieste zaak.... KM érs bos en je mag bijna nergens rijden.
Tot je die ook 100x gereden hebt en zelf ook weer verder gaat kijken...X rider schreef:Dus dat zou er op neer komen dat je alleen maar de std. routes mag berijden, dat vindt ik onzin. (niet om je aan te vallen) ik vind zolang je met behoud van de natuur overal mag rijden.
Want die std. rode en groene route heb ik nu al zo vaak gedaan, ik vind er totaal niks meer aan.
Het bos is groot genoeg om een mooie freeride track aan te leggen voor de gegadigden. Dan zijn XC-ers blij met de routes die zij hebben en freeriders blij met de route die zij hebben.
En zo voorkom je dan waarschijnlijk ook dat iedereen overal gaat rijden.
Zou zeggen ga naar de boswachter / eigenaar toe en vraag het hem.X rider schreef:Waarom doen ze daar zo moeilijk over dan?
je maakt toch niks kapot, alleen een gat in de grond of een bergje op de grond ..
(ff makkelijk gezegd)