E-bay Fixie stuff
Moderators:JJ, Beheerders
Misschien een leuk idee voor nieuwe threads wanneer je toevallig koopjes ziet op e-bay voor iets dat je zelf niet nodig hebt maar waar een collega fixer/singlespeeder mee geholpen kan zijn... Natuurlijk niet de bedoeling om je eigen spullen op te zetten.
Om te beginnen:
2 setjes 'New Old Stock' shimano Dura-Ace Hoogflens pistenaven met een buy it now prijs van $179 (+- 125 euro) per setje... in online shops gaan deze nu voor zo'n $300 omdat ze naar het schijnt niet meer gemaakt worden.
objectcodes: 350001364157 (32 gaats) en 350001637679 (36 gaats)
Laat maar weten of deze thread een goed plan is.
Om te beginnen:
2 setjes 'New Old Stock' shimano Dura-Ace Hoogflens pistenaven met een buy it now prijs van $179 (+- 125 euro) per setje... in online shops gaan deze nu voor zo'n $300 omdat ze naar het schijnt niet meer gemaakt worden.
objectcodes: 350001364157 (32 gaats) en 350001637679 (36 gaats)
Laat maar weten of deze thread een goed plan is.
Bij classic onderdelen is het 'not done' om via fora anderen in te lichten, omdat dat uiteindelijk alleen maar leidt tot een prijsopdrijving...
Het idee van ebay is dat de zoeker er moeite voor moet doen en zelf moet (blijven) zoeken, middels een topic zoals je voorstelt, zul je indirect veel andere fixie liefhebbers naaien...
Het idee van ebay is dat de zoeker er moeite voor moet doen en zelf moet (blijven) zoeken, middels een topic zoals je voorstelt, zul je indirect veel andere fixie liefhebbers naaien...
Wat die man zei, zit je mooi tegen elkaar op te biedenSteelboy schreef:Bij classic onderdelen is het 'not done' om via fora anderen in te lichten, omdat dat uiteindelijk alleen maar leidt tot een prijsopdrijving...
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
goed lezen: is Buy It Now auction, dus er wordt niet geboden. 1 click and it's yours.ott schreef:Wat die man zei, zit je mooi tegen elkaar op te biedenSteelboy schreef:Bij classic onderdelen is het 'not done' om via fora anderen in te lichten, omdat dat uiteindelijk alleen maar leidt tot een prijsopdrijving...
maar, i got the message.
Gewoon ff hier kijken: http://www.bestbikebargains.com/
Staat alles al op een rijtje voor u!
Staat alles al op een rijtje voor u!
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... frame.html
Is toevallig ook nog mijn eigen advertentie, sorry.
dat was nou net niet de bedoeling, eigenlijk...oldskool schreef:http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... frame.html