RM7 Project

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

zerocool

Bericht door zerocool » do dec 06, 2007 9:02 am

X rider schreef:Langere ketting misschien.

je hebt er een nette bike van gemaakt kerel.
Zoiets wilde ik er toen ook van gaan maken, ik had namelijk ook al een shiver dc thuis staan voor dit frame, toen die nog van mij was.

keep up the good work.
kann ik nog wel eens proberen, maar dan had ik volgens mij het probleem dat de ketting weer niet strak genoeg zat als ik op de kleinere tandwielen zit....

Thanks... is ook een vet frame om op te bouwen.... :D
carpe diem quam minimum credula postero

X rider

Bericht door X rider » do dec 06, 2007 9:57 am

Ik heb nog wel even een tip voor je, houd de eerste periode de link even in de gaten, deze is 2.5 mm dikker als het orgineel en heeft geen uitsparingen dus breken zal die niet doen.
Ik heb deze toen op school gefreest en nooit mee gereden. De boutgaten zitten op precies dezelfde plaatsen als orgineel.

Nog ff een vraagje waar heb je die pinnetjes van je pedalen gehaald, ik moet deze namelijk ook nog hebben voor mijn CB5050xx pedalen.

zerocool

Bericht door zerocool » do dec 06, 2007 10:02 am

X rider schreef:Ik heb nog wel even een tip voor je, houd de eerste periode de link even in de gaten, deze is 2.5 mm dikker als het orgineel en heeft geen uitsparingen dus breken zal die niet doen.
Ik heb deze toen op school gefreest en nooit mee gereden. De boutgaten zitten op precies dezelfde plaatsen als orgineel.

Nog ff een vraagje waar heb je die pinnetjes van je pedalen gehaald, ik moet deze namelijk ook nog hebben voor mijn CB5050xx pedalen.
thanks, zal de link even checken de eerste paar ritten.... Heb de 5050 pedalen gekocht bij de lokale LBs, en daar zaten deze pinnetjes bij... Samen met 4 setjes platen... Kreeg ik er gratis bij... :D
carpe diem quam minimum credula postero

Bastiaan

Bericht door Bastiaan » do dec 06, 2007 10:37 am

Hej man,

Die ziet er goed uit :) Het rijdt ook echt te relaxed! Mijn RM7 is nog niet helemaal af dus ik wacht nog ff met de foto's. Moet nog een ChrisKing in, een Diabolus zadelpen en chainguide. De Diabolus zadelpen die ik nog had liggen past net niet :x , moet ik weer een nieuwe kopen haha.
Morgen krijg ik mijn nieuwe banden en spaken en dan ga ik mijn Double Wides weer opbouwen. Maarjah ben maar "arme" student dus kan niet alles tegelijk kopen hehe
Maarre hij zal je zeker bevallen!

Kleuren combi is ook dope. Ik heb hem nog in originele kleuren maar wellicht in de toekomst ook vette paintjob, iemand suggesties waar die goed kan?

Groet Bas

X rider

Bericht door X rider » do dec 06, 2007 10:59 am

Ik heb dit rm7 frame in de tijd bij Coating Plus in schaijk laten poedercoaten.

Plaats reactie