Re:MTB Triviant
Moderator:Beheerders
ik ben echt teleurgesteld in u allemaal
ga heen en plant u voort
of juist beter niet...
ga heen en plant u voort
of juist beter niet...
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
dwaas, de dochter van mert ziet er heel anders uit en tpiep koo sregen.
ik begrijp niet dat jullie deze niet kennen
een schande
een schande
riep Rubens tegen zijn leerling schilders toen hij zat te kakken op de kop van Pontis Pilatus
ik begrijp niet dat jullie deze niet kennen
een schande
een schande
riep Rubens tegen zijn leerling schilders toen hij zat te kakken op de kop van Pontis Pilatus
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
hahahahhahahaha
sweet as
ouw hoer, ik ken hem, dat gaat weer pijn doen in mijn koppeke want ik kan niet op hem komen
huh huh huh, he said "kan niet op hem komen"
sweet as
ouw hoer, ik ken hem, dat gaat weer pijn doen in mijn koppeke want ik kan niet op hem komen
huh huh huh, he said "kan niet op hem komen"
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
Nope dat is hij niet...DeKerf's schreef:Het eerste wát er in mij opkwam was Pippin Osborn, mede oprichter van Syncros en mede-claimer van het uitvinden van de bar ends.
Twee zwaargewichten weten het, nog, niet ... Dit is dé vraag waarbij ook de andere spelers in het spel kunnen komen!
Kom erbij, grote prijzen, grote winsten, kom erbij!
greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
Dat is hem inderdaad en ondertussen ook mountainbike hall of famer!steelhead schreef:Heer Stamstad!! Guru op het gebied van long distance. Reed ooit voor Bridgestone USA. Heeft veel record op het gebied van ultra endurance mtb gezet en gebroken.
Wat is de prijs?????
De prijs:
Het mogen vervoegen van de groten in dit topic en het mogen stellen van de volgende vraag!
greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
ik denk dat jij gelijk heb steelhead
dat is inderdaad die pipo (voor 95% zekerheid)
als hij het is dan kan ik jullie een leuk ding vertellen over de teletubbie
omdat hij dus constant futst moet hij gewoon enorm veel eten
maar hij heeft dus geen rooie cent
op de vraag wat hij dan wel at : Smelt kaas in tubes, vol calorien....
dat is inderdaad die pipo (voor 95% zekerheid)
als hij het is dan kan ik jullie een leuk ding vertellen over de teletubbie
omdat hij dus constant futst moet hij gewoon enorm veel eten
maar hij heeft dus geen rooie cent
op de vraag wat hij dan wel at : Smelt kaas in tubes, vol calorien....
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
hahahhah, toevallig drukte ik net te laat op de submit knop, bettes buttmunkey
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
volgende vraag
Welke drie van de vier eerste employees van Mike Sinyard (Specialized) zijn bekend geworden in de showbiz? (een tip: twee als acteur en één als filmster). En Ja ze zijn ook bekend in NL.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Re: volgende vraag
Haha, ik kan nog steeds niet geloven dat dat waar is...steelhead schreef:Welke drie van de vier eerste employees van Mike Sinyard (Specialized) zijn bekend geworden in de showbiz? (een tip: twee als acteur en één als filmster). En Ja ze zijn ook bekend in NL.
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- didadunlop
2 als acteur en 1 als filmster.
axl was muzikant. dus 4 van de 4 employees...
Gezien de scan zal dat vrouwke er ook wel iets mee te maken hebben. Ze heeft wel een bekende kop. Maar ik kan er zo snel geen naam aan koppelen.
axl was muzikant. dus 4 van de 4 employees...
Gezien de scan zal dat vrouwke er ook wel iets mee te maken hebben. Ze heeft wel een bekende kop. Maar ik kan er zo snel geen naam aan koppelen.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
ok de dame moet dan wel kathleen Turner zijn... De kerel naast axl lijkt inderdaad wel een beetje op ron jeremy (die ik overigens volledig via plons en steelboy ken)
Greetz
bettes
Greetz
bettes