Kan iemand me wat vertellen over de manitou, hier is nog erg weinig over bekend.....?
gr.x
manitou evolver isx
Moderator:Beheerders
Laatst gewijzigd door X rider op ma nov 26, 2007 10:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De shock komt in een Balfa bb7. Bezoek regelmatig een bikepark, maar af en toe in het lokale bos klooien is er ook bij.
Liefst heb ik dus wel een demper waar iets van een "propedal" op zit.
Ik heb nu 2 dempers gezien voor een aantrekkelijke prijs op ebay. Het gaat om de :
Manitou swinger 4 way air
Manitou isx 4 way air
Wat zou een goede keuze zijn, ik heb op mtbr gekeken en daar zie ik dat er bijna alleen maar XCér met een manitou swinger rijden.
En heb nog gelezen dat de swinger van een bepaald jaar( dacht 2005) snel lek gaan ?
En nog een ander vraagje, kan je ook met de piggy bag naar boven staan in een balfa bb7 ( het is wel erg krap namelijk)
Liefst heb ik dus wel een demper waar iets van een "propedal" op zit.
Ik heb nu 2 dempers gezien voor een aantrekkelijke prijs op ebay. Het gaat om de :
Manitou swinger 4 way air
Manitou isx 4 way air
Wat zou een goede keuze zijn, ik heb op mtbr gekeken en daar zie ik dat er bijna alleen maar XCér met een manitou swinger rijden.
En heb nog gelezen dat de swinger van een bepaald jaar( dacht 2005) snel lek gaan ?
En nog een ander vraagje, kan je ook met de piggy bag naar boven staan in een balfa bb7 ( het is wel erg krap namelijk)