Show your Downhill/Freeride
Moderator:Beheerders
-
-
Nee hoor Sven heb geen kort lontje
vind alleen dat de laatste tijd veel mensen op DP een "Mening" hebben maar niet met argumenten komen of zinnige kritiek met tips en tools.
Alleen maar...Is GAAF....Is LELIJK...als iets niet goed is leg dan ook uit waarom en kom met tips...en er zijn ook mensen die dingen proberen ten behoeven van de sport--->Pb iemand dan en vraag waarom die dat heeft gedaan en begin iets niet af te kraken als je het zelf niet geprobeerd hebt of het op zn minst gevraagd hebt waarom die persoon dat heeft gedaan.
Doe ermee wat je wilt doen ik ben alleen kritisch meer niet

Alleen maar...Is GAAF....Is LELIJK...als iets niet goed is leg dan ook uit waarom en kom met tips...en er zijn ook mensen die dingen proberen ten behoeven van de sport--->Pb iemand dan en vraag waarom die dat heeft gedaan en begin iets niet af te kraken als je het zelf niet geprobeerd hebt of het op zn minst gevraagd hebt waarom die persoon dat heeft gedaan.
Doe ermee wat je wilt doen ik ben alleen kritisch meer niet

Ride it like you stole it!
nieuw vorkje. Achterremkabel nog ff tussen vorkpoot en frame door laten lopen en een nieuw bijpassend adaptertje voor de voorrem kaufen. Heb de huidige adapter maar ff omgedraaid, dan remt ie nog een beetje (was toch toe aan nieuwe blokken...)
Zit nu ook ff voor de winter een triple cranksetje op om het omhoog fietsen toch nog een beetje 'aangenaam' te maken.
Fox 40 rc2

Zit nu ook ff voor de winter een triple cranksetje op om het omhoog fietsen toch nog een beetje 'aangenaam' te maken.
Fox 40 rc2

-
Die Bullit ziet er goed uit (hoe kan het ook anders
). Vraag me alleen af of je geen probleem hebt met je geometrie met 200mm veerweg omdat het frame eigenlijk gemaakt is voor 178mm. en heb je die framemaat echt nodig ivm met je lengte (zadel staat namelijk nogal erg laag...). Verder 'n vette bike hoor, ik rij er zelf al jaren met veel plezier op.
Hier 'n pic:

Hier 'n pic:

-
- Apocalypse
Ja de vork staat idd nog op 203 mm, maar kga hem waarschijnlijk nog op 7 of 7,5 inch zetten. Hij heeft nu bijna dezelfde inbouwhoogte als toen ik in het begin nog met de originele onderste kroon reed van mn 888. Fox = 571 en 888 op 170 mm = 575.Santa Cruz schreef:Die Bullit ziet er goed uit (hoe kan het ook anders). Vraag me alleen af of je geen probleem hebt met je geometrie met 200mm veerweg omdat het frame eigenlijk gemaakt is voor 178mm. en heb je die framemaat echt nodig ivm met je lengte (zadel staat namelijk nogal erg laag...). Verder 'n vette bike hoor, ik rij er zelf al jaren met veel plezier op.
Kwa geo kan hij t wel hebben geloof ik, al is het natuurlijk niet zo ideaal om ermee omhoog te karren.
Enne, kwa lengte... ik ben 1,93 dus die maat is zeker niet overbodig. Heb zelfs nog af en toe het gevoel dat ie te klein is, maar het rijdt in ieder geval heerlijk ja!
-
Hier is die dan helemaal af nu
ook maar ff hier neerzetten

Frame: Kona Cowan DS
Balhoofd: FSA the pig dh pro
Vork: Manitou gold label 2
Stuur: Spank bitch stick
Stuurpen: Spank 2 timer
Handvatten: odi longneck
Remmen: Formula oro k-18
Cranks: Shimano saint
Pedalen: Primo balance