's Werelds grootste Plasma
Moderator:Beheerders
Binnenkort komen de eerste 3d schermen op de markt, ben benieuwd of dat wat gaat worden. Ik heb sinds Mei een 94cm Panasonic Plasma en ik ben blij dat ik een plasma heb gekocht. Ik vind het beeld gewoon veel beter dan een lcd en zwart is tenminste ook echt zwart wat je van lcd absoluut niet kan zeggen. Al wordt dat wel steeds beter bij lcd. Met de introductie van LED backlights bij lcd's wordt dit probleem echt goed aangepakt.
3D heb ik toevallig afgelopen jaar gezien. Het was volgens mij een scherm van LG, ik kan me vergissen. Jammer genoeg kreeg ik al hoofdpijn na 5 min, het kijkt absoluut niet prettig, tenminste dat vond ik.
Persoonlijk vind ik dat er al veel diepgang zit in een goedopgenomen film op een goed scherm. Geloof me als ik zeg dat het nog lang onrustig blijft in TV land met al die nieuwe ontwikkelingen.
mzzl
Gène
Persoonlijk vind ik dat er al veel diepgang zit in een goedopgenomen film op een goed scherm. Geloof me als ik zeg dat het nog lang onrustig blijft in TV land met al die nieuwe ontwikkelingen.
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!