Lekker gefietst!
Moderator:Beheerders
Poehey, ben ik even relaxed wezen fietsen.
Lekker weer, lekker zonnetje, lekker hardpacks, lekker hard gebiked, lekker afgedaald, goed geknald én ook nog alleen maar vrolijke mensen tegengekomen!
This could be my lucky day...
Lekker weer, lekker zonnetje, lekker hardpacks, lekker hard gebiked, lekker afgedaald, goed geknald én ook nog alleen maar vrolijke mensen tegengekomen!
Uhm... Dat nog niet.Faxmulder schreef:Kan jij gedachten lezen of zo??
Wel dat ik die steeds handiger vind worden. Vooral de features zoals hoogte- en snelheidsmeting, en de routeopslag, ook achteraf.
Alleen is ie vrij duur, ten opzichte in zijn gadgetwaarde

Ik ga me meer orienteren op een ander onderdeel, maar dat wordt meer sparen...

Re: Lekker gefietst!
I'm with Sven,Sven schreef:Poehey, ben ik even relaxed wezen fietsen.
ben net terug...moe maar voldaan...
Niet de route gevolgd die gepland stond..ergens afgesneden maar wauw......zal asap wel wat foto's posten....

Ook een stukje gefietst door de omgeving. Kwam alleen continu van die rood-witte afzetlinten, kereltjes in gele hesjes en bont-bestickerde auto's tegen die veel te veel herrie maakten.
Oftewel ik kon weer eens niet kiezen tussen kijken en fietsen met het mooie weer...
Ergste was nog een "vulgaire plastic fantastic" Japanner met "Stef" erop in plaats van een mooie "burgerlijke" Focus.
Oftewel ik kon weer eens niet kiezen tussen kijken en fietsen met het mooie weer...
Ergste was nog een "vulgaire plastic fantastic" Japanner met "Stef" erop in plaats van een mooie "burgerlijke" Focus.

- didadunlop
Hmmzz dit weekend nite kunnen fietsen..
.. Iedere dag moeten werken bij concerten.
Vandaag wel een verrekt goeie tango workshop meegemaakt. Mijn job was licht en wat geluid en echt vette muziek. 80 jarige bandoleon speler en een show dans koppel... Dat vrouwtje was lekker!!! Gadverdammme..:d

Vandaag wel een verrekt goeie tango workshop meegemaakt. Mijn job was licht en wat geluid en echt vette muziek. 80 jarige bandoleon speler en een show dans koppel... Dat vrouwtje was lekker!!! Gadverdammme..:d
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Mag ik even dit Topic kicken? Doe het toch
Vandaag heerlijk gefietst! Ondanks dat ik helaas niet bij de meeting in Utrecht kon zijn, heb ik m'n mountainbike gepakt en ben ik ff een stukje gaan fietsen. FF werdt drie uur en het zonnetje scheen goed. De mensen onderweg waren relaxed en heb een paar lekkere paden onder mijn banden gehad.
De eerste helft van de Valkenburg route en de Gulpen route waren plan van aanpak en ik moet zeggen dat alles er redelijk bij lag. Ondanks de heftige regenval van de afgelopen week. Op een paak plekken lag er iets teveel los grind, waardoor het even oppassen was. In een klein stukje van de Gulpen route, hebben ze wat slagbomen en wat omgevallen bomen. Daardoor kon je weer eens lekker doorrijden.
Ik heb een lekker tempo kunnen aanhouden, al was ik redelijk verzuurd op het einde. De afdaling vanaf de Amby-er heide was het klapstuk van de middag. Een afdaling die echt super loopt op dit moment, mede omdat hij vrijwel droog is. Heb wel wat wandelaars doen omdraaien, maar dat was om verbazing.
Geweldig genoten!
mzzl
Gène

Vandaag heerlijk gefietst! Ondanks dat ik helaas niet bij de meeting in Utrecht kon zijn, heb ik m'n mountainbike gepakt en ben ik ff een stukje gaan fietsen. FF werdt drie uur en het zonnetje scheen goed. De mensen onderweg waren relaxed en heb een paar lekkere paden onder mijn banden gehad.
De eerste helft van de Valkenburg route en de Gulpen route waren plan van aanpak en ik moet zeggen dat alles er redelijk bij lag. Ondanks de heftige regenval van de afgelopen week. Op een paak plekken lag er iets teveel los grind, waardoor het even oppassen was. In een klein stukje van de Gulpen route, hebben ze wat slagbomen en wat omgevallen bomen. Daardoor kon je weer eens lekker doorrijden.
Ik heb een lekker tempo kunnen aanhouden, al was ik redelijk verzuurd op het einde. De afdaling vanaf de Amby-er heide was het klapstuk van de middag. Een afdaling die echt super loopt op dit moment, mede omdat hij vrijwel droog is. Heb wel wat wandelaars doen omdraaien, maar dat was om verbazing.
Geweldig genoten!
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
Re: Lekker gefietst!
vandaag wederom lekker op de bike gezeten!!!Sven schreef:Poehey, ben ik even relaxed wezen fietsen.
Sweet!
- didadunlop
Poehey!
Modderig was het wel, dat wordt morgen goed poetsen.
Veel wandelaars op de route, met sommige kritische vragen:
W= Wandelaar
I= Ik
W: Meneer, denkt u niet dat dit een voetpad is?
I: Kijkt naar weg, kijkt naar man.
I: Meneer, ik denk dat deze openbare weg, waar een fiets- en voetpad in één naast ligt, niet per definitie alleen een voetpad is.
W: kijkt naar weg...
I: Goedendag meneer!
Was wel leuk. veel aardige mensen op de weg, en lekker gefietst.
Binnenkort eens een andere route bij de horentjes pakken.
Modderig was het wel, dat wordt morgen goed poetsen.
Veel wandelaars op de route, met sommige kritische vragen:
W= Wandelaar
I= Ik
W: Meneer, denkt u niet dat dit een voetpad is?
I: Kijkt naar weg, kijkt naar man.
I: Meneer, ik denk dat deze openbare weg, waar een fiets- en voetpad in één naast ligt, niet per definitie alleen een voetpad is.
W: kijkt naar weg...

I: Goedendag meneer!
Was wel leuk. veel aardige mensen op de weg, en lekker gefietst.
Binnenkort eens een andere route bij de horentjes pakken.
Schouder??? Elleboog!Faxmulder schreef:jah vroeg me al af hoe het met je schouder ging.
Zeker na dat verhaal van die ti pennen....je houdt er blijkbaar wel van
Maximale strekking is nog zo'n 135 graden, fietsen gaat wel maar ziet er debiel uit omdat ik een beetje scheef zit. Verder merk ik dat ik met links, de goede arm, aan het overcompenseren ben wat resulteerde in een verzuurde linkerarm............weer eens wat anders dan verzuurde benen....
dusssssss©
Rechts is nog vrij beperkt in het bewegen en strekken en buigen is nog erg pijnlijk omdat het capsel verkleeft zit en de spieren verstijfd zijn door 6 weken gips.
Eigenlijk doe ik op de fiets 90% met links, ik kan rechts niet strekken om dan toch een beetje recht op de fiets te zitten buig ik links continue.........dat merk je wel op den duur.
dusssssss©
Eigenlijk doe ik op de fiets 90% met links, ik kan rechts niet strekken om dan toch een beetje recht op de fiets te zitten buig ik links continue.........dat merk je wel op den duur.
dusssssss©
Jaja... tis weer gelukt..
Heb heerlijk gefietst...Moet toegeven ben niet fietsend boven gekomen op de
honister pass
Was me net iets te steil...en had al wat km's in de benen zitten en moest ook nog terug.. Dus ben maar ergens rechtsaf gegaan en over een rotspad terug naar beneden gegaan.
Maar was een heerlijke tocht!
Heb heerlijk gefietst...Moet toegeven ben niet fietsend boven gekomen op de
honister pass
Was me net iets te steil...en had al wat km's in de benen zitten en moest ook nog terug.. Dus ben maar ergens rechtsaf gegaan en over een rotspad terug naar beneden gegaan.

Maar was een heerlijke tocht!
-
jij mag je altijd eens komen douchen bij mei
zomaar
uit liefde voor de sport
zomaar
uit liefde voor de sport
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com