Beter 1x DIY doen, ook el-cheapo maar wel het licht van multi-100eurie lampjes. En hoeft ook niet zo heel duur te zijn. Met el-cheapo (multi 5mm / 1x 3W) lampen zie je gewoon (te) weinig.Cloxxki schreef:Ik bedacht me tijdens het terugrijden voor een bepaalde bochtencombinatie vandaag, dat als je dan toch 's nachts gaat rijden, je net zo goed tegen de richting in kunt gaan rijden. Is de route lekker verrassend, en technisch uitdagender.
Ik heb heb hem overdag al eens omgekeerd gereden in de hoop een verloren fietsmaat terug te vinden, en het zou zomar een heel andere route ine en ander bos kunnen zijn. "Voelt" totaal anders aan. Veel stukken lopen minder natuurlijk, anderen weer verrassend natuurlijk.
Ik vraag mij af hoe de mij door Ninko aangeraden PRO LED-08 zich verhoudt tot de Cateye 530 met en zonder modificatie?
MTBR heeft weleens een grote test gedaan van dure lampen, met vergelijkende foto's ergens in een bos. Ergens zoiets met el cheapo lampjes gezien?
Andere vraag, wat is het effect van bv 2 van zulke lampen op een fiets (1 op helm desnoods), tov maar eentje? 2x€16.95 valt nog te overzien...
Verder was het weer erg gezellig! Leuk rondje (kom er bijna nooit), toch wel één van de meer uitdagendere om in het donker te doen: stuuuuuuren.
Zal maar toegeven dat ik tijdens het tweede rondje ook een paar keer in het decors beland ben, iets te gretig in de bochtjes.
EDIT: lees net op CPF dat onze lampen weer verleden tijd zijn, Cree heeft de volgende bingroup vrijgegeven... Dussss.