hope of formula
Moderator:Beheerders
-
Ik wil op mijn stumpjumper s-works nieuwe remmen! Nu zit ik te denken aan hope mono minnie, of de m4, the one maar de oro puro ziet er ook gelikt uit! Iemand die mij kan voorzien van nuttig advies?
-
ik zeg niet dat formula's slecht zijn, integendeel ze doen het prima.dirty sanches schreef:Ik neigde zelf ook meer naar de hope remmen! maar de lbs wist te vertellen dat de oro's echt super zijn.
Maar ik wilde er ook nog hope pro2 naven (goudkleur) bij doen
Frame is ano brown.
maar de Hopes voelen toch beter aan
HYDRATE OR DIE!!
-
-
Ik rij zelf met Hope monomini's met 160/140 schijven, en Formula B4 160/140. Ook met de nieuwe Formula's heb ik al eens gereden (K24).
Hope is prachtig materiaal, en super afgewerkt (bij de Oro's valt dat nu ook wel beter mee).
Qua gevoel moet ik zeggen dat ik de Formula's verkies, vaster drukpunt, minder deinen van de hendel, en krachtiger. Doseren valt goed mee.
Moeilijke keuze...
Hope is prachtig materiaal, en super afgewerkt (bij de Oro's valt dat nu ook wel beter mee).
Qua gevoel moet ik zeggen dat ik de Formula's verkies, vaster drukpunt, minder deinen van de hendel, en krachtiger. Doseren valt goed mee.
Moeilijke keuze...
wel leuk zoveel verschillende meningen, ik vind juist de Hope's krachtigerROXY schreef:Ik rij zelf met Hope monomini's met 160/140 schijven, en Formula B4 160/140. Ook met de nieuwe Formula's heb ik al eens gereden (K24).
Moeilijke keuze...
maar ja, het ligt er wel aan met wat voor diameter schijven je rijdt.
ik rij zelf met 2 keer 180mm, en ik weeg nog geen 70kg, en geloof me:HET REMT en hoe
succes met je keuze
HYDRATE OR DIE!!
hopes zowiezo
de formula oros, hebben veel remkracht,maar bij slecht weer slijten de blokken veel harder als eender welke andere rem
wij krijgen veel mensen binen die na een modder rit al door hun blokke uitzitte
maar wel lekekr veel remkracht zolang als het duurt
hebben de remmen op onze testbikes (oros ) ook vervangen door hopes
dus ik zeg niet iets wat van horen zeggen is
grtz
de formula oros, hebben veel remkracht,maar bij slecht weer slijten de blokken veel harder als eender welke andere rem
wij krijgen veel mensen binen die na een modder rit al door hun blokke uitzitte

maar wel lekekr veel remkracht zolang als het duurt
hebben de remmen op onze testbikes (oros ) ook vervangen door hopes
dus ik zeg niet iets wat van horen zeggen is

grtz
Mijn ervaring met Hope is prima. Erg mooi spul. Een lekker hard drukpunt. En volgens mij ook erg goed doseerbaar.
En laat ik nog een Hope Mini remmetje hebben liggen...
http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... highlight=
En laat ik nog een Hope Mini remmetje hebben liggen...
http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... highlight=
-