Item: santa cruz bullit, Large, bouwjaar 2003
Plaats: Malden (NL)
Staat: gebruikt maar nog zeer goed (kreeg gisteren de vraag in winterberg of mijn bike nieuw was, lijkt me duidelijk)
Reden van verkoop: zoals velen hou ik van afwisseling
Prijs en voorwaarden: 1600 euri's
Wijze van verzenden: Afhalen
Extra Info:
frame: 03 santa cruz bullit 178mm veerweg, maat L (lijkt heel groot maar valt behoorlijk mee)
vork: marzocchi 888 VF 2005, 170 mm veerweg met marzocchi lower flatcrown (dingen kosten 100 euro). De originele dropcrown (+stuurbuis uiteraard) krijg je erbij.
balhoofd: FSA The pig dh pro
demper: 5th element coil, pas geserviced bij Sabma voor 115 euro dus echt weer zo goed als nieuw (aug. 2007, factuur aanwezig). Je krijgt er 2 veren bij, te weten een 375lbs en 475lbs veer.
wielen: double track velgen op Veltec DH naven (je krijgt er een set bij waarmee je de voornaaf kunt ombouwen in QR en de achternaaf in steekas)
voorband: Hutchinson Octopus 2.5, tubeless (ook te gebruiken met binnenband) de band is maar een paar keer gebruikt dus nog zeer goed.
achterband: Maxxis High Roller 2.35 met stalen banddraad, ook nog zo goed als nieuw.
remmen: Hayes HFX nine met V8 schijven
trapas: Truvativ gigapipe team dh
crankstel: Race Face evolve dh, 175 mm.
Let op: er zit nu een 40 tands downhillblad op van Race Face, maar je krijgt er de 3 originele bladen bij, dus je kunt met een triple crankset rijden.
eventuele voorderailleur: shimano LX
shifter(s): shimano LX
bashguard: E-thirteen transparant
kettinggeleider: Planet-X Goliath
stuurpen: Race Face evolve dh, oversized
stuur: Ritchey Pro rizer, oversized
zadelpen: Thomson Elite
zadel: BBB BSD-40 Freebase
ketting: shimano LX of een XTR/dura-ace
cassette: shimano LX of een XT 5-sprocket
achterderailleur: LX of XT
pedalen: moet nog even kijken of ik die erbij doe...
Behalve frame, demper en zadelpen ben ik van alles de eerste eigenaar. De bike is altijd goed onderhouden en heeft een nieuwe paintjob gekregen in April 2007. Ik heb nog een heel klein beetje verf over dus die krijg je erbij, mocht de bike ooit een flinke beschadiging oplopen.
Mocht ik iets vergeten zijn te vermelden of heb je een vraag, dan kun je me uiteraard PB-en.
waar het dan allemaal om draait natuurlijk





