Lift in willingen geopend?
Moderator:Beheerders
Ik zie op de website http://www.willingen.de/ dat ze tot 1 december bezig zijn met de bouw van een nieuwe lift. Is de oude lift nog in gebruik of hebben ze die gesloopt?
ben van plan om volgende week zondag daar eens te gaan rijden.
Hoe is de dh track te doen als het nat is?
ben van plan om volgende week zondag daar eens te gaan rijden.
Hoe is de dh track te doen als het nat is?
De oude lift is open, hoe moeten anders de dronken duitsers beneden komen
Het bovenste stuk van de DH is ook als het nat is goed te doen (het gravel deel zeg maar). De stukken in het bos (of waar bomen stonden voor de storm) is een stuk gladder maar opzich nog wel te doen. Zou dan bij de grote sprongen toch eerst even de boel bekijken!
Ik las een keer ergens dat de startdrop niet te doen was door de werkzaamheden aan de nieuwe lift.....

Het bovenste stuk van de DH is ook als het nat is goed te doen (het gravel deel zeg maar). De stukken in het bos (of waar bomen stonden voor de storm) is een stuk gladder maar opzich nog wel te doen. Zou dan bij de grote sprongen toch eerst even de boel bekijken!
Ik las een keer ergens dat de startdrop niet te doen was door de werkzaamheden aan de nieuwe lift.....
keybone collector!!!
ik was alweer vergeten hoe langzaam die lift is.
de baan lag er best goed bij. De startheuvel is intact maar de eerstvolgende heuvel hebben ze aan het eind een stukje vanaf gehaald dus daar moet je rustig rijden anders heb je een drop to flat.
het was een stuk drukker dan ik verwachte.
ben benieuwd naar de nieuwe lift volgend jaar.
de baan lag er best goed bij. De startheuvel is intact maar de eerstvolgende heuvel hebben ze aan het eind een stukje vanaf gehaald dus daar moet je rustig rijden anders heb je een drop to flat.
het was een stuk drukker dan ik verwachte.
ben benieuwd naar de nieuwe lift volgend jaar.
Op een Duits forum (mtb-news) staat ergens in een topic dat de oude lift tot 14 november open zal blijven en dan plaats moet maken voor de nieuwe die 10 december in gebruik wordt genomen...
Je kunt overigens haast net zo goed gaan lopen als de lift nemen, de oude lift is i.i.g. niet echt substantieel sneller en het dalstation sluit niet bepaald aan op de parcoursen IMHO.der alte lift läuft bis zum 14 november, dann wird er abgerissen. am 10 dezember öffnet dann die neue gondelbahn! fahrtzeit 3,5 minuten bis oben, beförderungskapazität von 2500 personen in der stunde!
und nein, die liftpreise bleiben natürlich nicht die alten. die 10er karte wird nächstes jahr 3 eur teurer! kleiner tip: dieses jahr noch karten kaufen, die sind dann noch 2 jahre gültig!
yep had ik ook door, maar ik vroeg nog eens bevestiging van iemand die zou geweest zijn ondertussen bijvoorbeeldjojo schreef:je antwoord staat volgens mij in een eerder geplaatst bericht......mtb arno schreef:weet er al iemand hoe het zit voor willingen, blijft het tot 14nov open of is het dan al dicht?