Winterberg van 21-10 tot 23-10
Moderator:Beheerders
-
Wie zijn er nog meer in de herfst vakantie? ik zal waarschijnlijk 2 dage daarheen gaan om voor het eerste het freeride enz. gevoel te krijgen , weet iemand toevallig wat voor een fietsen ze daar verhuren??
Mvg tomm!
Mvg tomm!
Bikes
Bergamont Team DHAlles zum Ausleihen!
Der Bikepark Winterberg bietet den Mountainbikern erstklassige Markenbikes zum Ausleihen. Für Biker, die noch kein Eigenes haben. Oder zum Ausprobieren neuer Produkte!
DH Bikes: Nicolai UFO ST und Bergamont Evolve Team DH
FR Bikes: Votec V.FR, Nicolai UFO ST, Bergamont Big Air
Morewood Shova LT
Dirt Bikes: Votec V.3 Dirt und Bergamont Kiez Pro
Damen Bikes: Votec Grace
CC- Bikes: Fun Works Hardtail
Preise Tage Touren Bike Free Ride Bike Downhill Bike Damen & Dirt Bike 24"Dirt-Kids
1/2 Tag 12,00 € 29,00 € 39,00 € 19,00 € 15,00 €
1 Tag 15,00 € 39,00 € 49,00 € 29,00 € 25,00 €
Hinweis: Touren Bikes dürfen nur auf Asphalt- und Forstwegen gefahren werden.
Bei Reservierungen ab 3 Tagen: 10% Ermäßigung auf Ausrüstung und Bikes.
Die Besucher müssen beim Verleih einen gültigen Personalausweis vorlegen!
Bikes können nur gegen Vorlage einer Vollmacht eines Erziehungsberechtigten an Jugendliche unter 18 Jahren ausgeliehen werden. Diese muß beinhalten, das alle Schäden am Leihmaterial bezahlt werden, sowie gestohlens Material ersetzt wird. Ein Ausweißkopie (Vorder- und Rückseite) sowie Telefonnummer sollten mit dabei sein.
http://www.bikepark-winterberg.de/index.php?id=6
wel erg moeilijk heh dat duits
Bergamont Team DHAlles zum Ausleihen!
Der Bikepark Winterberg bietet den Mountainbikern erstklassige Markenbikes zum Ausleihen. Für Biker, die noch kein Eigenes haben. Oder zum Ausprobieren neuer Produkte!
Morewood Shova LT
Preise Tage Touren Bike Free Ride Bike Downhill Bike Damen & Dirt Bike 24"Dirt-Kids
Hinweis: Touren Bikes dürfen nur auf Asphalt- und Forstwegen gefahren werden.
Bei Reservierungen ab 3 Tagen: 10% Ermäßigung auf Ausrüstung und Bikes.
Die Besucher müssen beim Verleih einen gültigen Personalausweis vorlegen!
Bikes können nur gegen Vorlage einer Vollmacht eines Erziehungsberechtigten an Jugendliche unter 18 Jahren ausgeliehen werden. Diese muß beinhalten, das alle Schäden am Leihmaterial bezahlt werden, sowie gestohlens Material ersetzt wird. Ein Ausweißkopie (Vorder- und Rückseite) sowie Telefonnummer sollten mit dabei sein.
http://www.bikepark-winterberg.de/index.php?id=6
wel erg moeilijk heh dat duits

-
- Pieter en zijn V10
Morewood Shova LT
weinig duits anders.
Morewood Shova LT
weinig duits anders.
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
Ik ga er in de vakantie nog zowiezo 1 dag heen, voornamelijk om te downhillen, maar ga ook wat NS rijden, slopestyle en miss. 4X (miss, want das niet echt handig op een Big Hit).
Ga met meerdere mensen en als het erg meezit 2 dagen, doordeweek natuurlijk anders is het me veel te druk.
Ga met meerdere mensen en als het erg meezit 2 dagen, doordeweek natuurlijk anders is het me veel te druk.

http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
-
ja ik vind best , ik ga waarschijnlijk 2 dage daar rijden dus , weet niet welke datum jij gaaT?
mvg tom
En trouwens nog een vraag , als ik het freeriden nou helemaal super geweldig vind had ik het idee om mijn santos scc-02 frame en fox f-80 RLT vork en truvativ stylo te verkopen en daar een freeride / all mountain frame + voorvork te van kopen? iemand nog ideeen kwa frame en vork ??
Mvg tom
Deze bike dus:

mvg tom
En trouwens nog een vraag , als ik het freeriden nou helemaal super geweldig vind had ik het idee om mijn santos scc-02 frame en fox f-80 RLT vork en truvativ stylo te verkopen en daar een freeride / all mountain frame + voorvork te van kopen? iemand nog ideeen kwa frame en vork ??
Mvg tom
Deze bike dus:

If you aint dirty you didnt bike like you should do
precies, de downhill kun je zo moeilijk maken als je zelf wilt. Absoluut de moeite waard om te proberen als je daar bent. Mocht je op een gegeven moment niet meer durven (of weet ik veel wat voor een andere reden), dan kun je er altijd makkelijk vanaf, het is niet zo dat je dan verplicht bent om m helemaal af te rijden.
Ja: óf freerider erbij kopen óf huidige fiets verkopen en freerider kopen.Tommmmmss schreef:iemand nog ideen of niet?
Want met die onderdelen freeriden gaat ze niet lang heel houden en da's zonde

Valt toch wel mee , ik zie vele toch met x0 schakel werk dus dat zou ik wel kunnen houden van die fiets ! , maaar ik heb het niet echt over een uber fvreerider (zoals speci sc trail ofzo) maar over meer all mountain waar je dus zeg maar alles wel mee kan alleen is die dan ietsje meer gericht op freeride / 4x .
mvg tom
mvg tom
wielen, stuur, stuurpen, remmen enz...
Ik zou het er niet mee durven

nee oke maar dat zijn eventjes kleine dingen , ik zeg toch ook alleen het X-0 schakelwerk hou ik en de rest word an verkocht!larzveenz schreef:wielen, stuur, stuurpen, remmen enz...
zal probere wat leuke dingen te schieten maar ben der maar in me eentje dus denk niet dat het actie fotos worden!:)BartGast schreef:hehe , nu ik dit hoor van die jonge gassies ga ik ook maar even dat winterberg berijden.
in iedergeval veel succes jongens en post wat fotos als jullie geweest zijn
Volgens mij kan je dan nog steeds beter de fiets in z'n geheel verkopen. De onderdelen die je opnoemt zijn wel wat meer dan kleine dingetjes. Vergeet niet dat er totaal andere krachten op die onderdelen komen te staan bij Freeride/DH dan bij XC.Tommmmmss schreef:nee oke maar dat zijn eventjes kleine dingenlarzveenz schreef:wielen, stuur, stuurpen, remmen enz...
Ik zou het er niet mee durven, ik zeg toch ook alleen het X-0 schakelwerk hou ik en de rest word dan verkocht!
Daarnaast is het kopen van een complete fiets veel goedkoper, dan het zelf samenstellen van een fiets. Eventueele "mindere" onderdelen kan je dan alsnog upgraden.
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!