7 Oktober: Urban Fixie and SS meet Utreg..
Moderators:JJ, Beheerders
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Die oranje Gazelle met rizer is van Leim, de oranje RIH van sneeuwpop.
This ain't no sun tan, we got a mud tan!
Ik ben zelf niet zo'n sneaker-head, maar ik zag wel dat het speciale adidassen waren... ben zelf meer thuis in de NikeSB toestanden... en ben op dit moment naast m'n magazine bezig in freelance met de website voor een sneakershop in antwerpen. Is wel leuk om mensen gek te zien worden als er weer nieuwe nikes binnenkomen (Purple pack! Cmyk pack! Tweed pack...saaaa!)sedatif schreef:dgmtc schreef:jaja jammer dat ik het gemist heb....
style-punten voor de supreme-cap (net echt NY, zo...)![]()
Ik heb hem helaas niet zelf gekocht daar, vriend van me heeft hem meegenomen voor me. Ik heb een dikke kop, dus een maat 8 kon ik wel gebruiken...
To bad dat de Adidas ZX Series 800 niet op zijn gevallen...

Er ligt trouwens nog een ietsie pietsie supreme in die shop (hebben ze zelf meegebracht uit LA)...
ooooooh vet!@sph@ltdude schreef:Heidelberglaan 2, Utrechtdgmtc schreef: maar eh, waar is dat,

met banks en hips en alles... daar moet ik heen!
bedankt

SB is inderdaad niet echt mijn ding, en de bovengenoemde series zijn te groot geproduceerd naar mijn idee. Meestal heb ik UK-New Balance enzo. Frisco (skateshop in arnhem), Lock&Load (Utrecht), LFSTL (Rotterdam) en 90sqm (A'dam) zijn mijn favoriete sneakerstores. Zou je kunnen kijken voor me in die shop, of ze ook supreme in maat 8 (63.5) hebben?dgmtc schreef:Ik ben zelf niet zo'n sneaker-head, maar ik zag wel dat het speciale adidassen waren... ben zelf meer thuis in de NikeSB toestanden... en ben op dit moment naast m'n magazine bezig in freelance met de website voor een sneakershop in antwerpen. Is wel leuk om mensen gek te zien worden als er weer nieuwe nikes binnenkomen (Purple pack! Cmyk pack! Tweed pack...saaaa!)sedatif schreef:dgmtc schreef:jaja jammer dat ik het gemist heb....
style-punten voor de supreme-cap (net echt NY, zo...)![]()
Ik heb hem helaas niet zelf gekocht daar, vriend van me heeft hem meegenomen voor me. Ik heb een dikke kop, dus een maat 8 kon ik wel gebruiken...
To bad dat de Adidas ZX Series 800 niet op zijn gevallen...
![]()
Er ligt trouwens nog een ietsie pietsie supreme in die shop (hebben ze zelf meegebracht uit LA)...
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Heerlijk, zo rol je in een wereld waarvan ik het bestaan niet eens wist 
JJ

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- didadunlop
Och joh, jij wilde Vans omdat je dan beter kan skiddenJJ schreef:Heerlijk, zo rol je in een wereld waarvan ik het bestaan niet eens wist
JJ

Platforms en brakeless is pas hardcore(h)... Gisteren overigens m'n eerste skid, metertje lang, dat wel, dus ik heb nog flink wat te leren om vincent te overtreffen!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ja ik blijf erbij, het kwam door die Vans 
Vooral ook omdat je daar veel harder mee kunt starten
Rennen met race schoenen blijft 'apart'..
JJ

Vooral ook omdat je daar veel harder mee kunt starten

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!