redbull gravediggers
Moderator:Beheerders
- Arnetteman
Idd, Red Bull Backyard Digger Team komt naar Groningen en wel naar het Bikepark. Op de plek waar nu de dirts liggen zal RBBYD team het stuk grond uitbreiden met NOG MEER dirts.
Op korte termijn komt er meer duidelijkheid over hoe en wat.
RBBYD legt 3 soorten lijnen aan in het algemeen:
- PRO
- SEMI PRO
- BEGINNER
Hoe dat in Groningen uit gaat pakken is nog niet helemaal bekend.
Zodra er meer bekend is laten we dat via de diverse wegen weten.
Floris - Team SBG
Op korte termijn komt er meer duidelijkheid over hoe en wat.
RBBYD legt 3 soorten lijnen aan in het algemeen:
- PRO
- SEMI PRO
- BEGINNER
Hoe dat in Groningen uit gaat pakken is nog niet helemaal bekend.
Zodra er meer bekend is laten we dat via de diverse wegen weten.
Floris - Team SBG
- Arnetteman
- Arnetteman
ja maar als je 15 ben dan is groningen echt te ver
trouwens ik ben bezig mt een voorstel bij de gemeente voor dirts in zevenhuizen ZH tussen zoetermeer en rotterdam in
.de grote worden van 50ccm voor de kleintjes tot 2,5m voor de groote jongens dus ik hoop jullie er meer info over te geven als ik meer weet miss willen jullie dan ook helpen grave
greetz bas
trouwens ik ben bezig mt een voorstel bij de gemeente voor dirts in zevenhuizen ZH tussen zoetermeer en rotterdam in
.de grote worden van 50ccm voor de kleintjes tot 2,5m voor de groote jongens dus ik hoop jullie er meer info over te geven als ik meer weet miss willen jullie dan ook helpen grave

greetz bas
-
-
- Contacteer:
ik vin bikepark heerenveen niet echt de moeite waard om er hene te rijden.
bulten ligge veeels te ver uit elkaar .
aan de rechterkant ligge maar 3 dubbels en als je ziet hoelang dat stuk grond is.
bulte hadde dichter bij elkaar moete liggen dan kon je er zo een stuk of 6 achter elkaar legge.
ik wil de baan niet afkrake juist goed dat er weer een trails bij ligt maar je moet de bulte volgende keer wel iets dichter bij elkaar legge jullie hebbe echt zoveel grond gekrege.
maahjah ff over leende zoals ik gehoord heb ligge er echt dikke dubbels.
en kan er morge gewoon gefietst worden
ltr
bulten ligge veeels te ver uit elkaar .
aan de rechterkant ligge maar 3 dubbels en als je ziet hoelang dat stuk grond is.
bulte hadde dichter bij elkaar moete liggen dan kon je er zo een stuk of 6 achter elkaar legge.
ik wil de baan niet afkrake juist goed dat er weer een trails bij ligt maar je moet de bulte volgende keer wel iets dichter bij elkaar legge jullie hebbe echt zoveel grond gekrege.
maahjah ff over leende zoals ik gehoord heb ligge er echt dikke dubbels.
en kan er morge gewoon gefietst worden

ltr

Als ze nog wat tijd over hebben, vraag dan gelijk of ze het 4X parcours ook nog van een paar leuke rhythm sections kunnen voorzien, da's nu wel erg veel table...Arnetteman schreef:Idd, Red Bull Backyard Digger Team komt naar Groningen en wel naar het Bikepark. Op de plek waar nu de dirts liggen zal RBBYD team het stuk grond uitbreiden met NOG MEER dirts.
Groningen heeft al een 4x baan en met het weg vallen van de 4x baan in bergschenhoek bleef er al niet veel over. Dus heel jammer dat het weer weg valt. Ik snap zoizo niet dat een dirt baan tot meer criminaliteit lijdt.
Maar kunnen we niet een packt sluiten en zelf maar eens een vette dirt maken in Rotterdam ofzo? En dan ook echt een vergunning aanvragen bij de gemeente. Moet wel te organiseren zijn denk ik. General gaf al aan dat ie pro digger is.
Maar kunnen we niet een packt sluiten en zelf maar eens een vette dirt maken in Rotterdam ofzo? En dan ook echt een vergunning aanvragen bij de gemeente. Moet wel te organiseren zijn denk ik. General gaf al aan dat ie pro digger is.
-
- Contacteer:
- Free-Wheelz
- de G U R U
- Contacteer:
Yow... Bou, Roy, Dave, Gideon en ik komen zaterdag al naar Groningen
misschien een vette zaterdag avond sessie straaten met z'n allen
we zoeken nog wel een plekkie om te crashen 

Laatst gewijzigd door Bomber op do okt 04, 2007 3:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
- Contacteer:
omdat je daar zelf moeite voor moet doen, maar inderdaad het zou er zeker mogen komen...nieuweling schreef:waarom komt er niet eens iets in belgië
nja je weet, contact opnemen met de gemeente en red bull eh

in onze gemeente zit het al zover dat ze vanzin zijn om een terein aan te leggen, maar wanneer of wat daar is nog geen duidelijkheid over.
wel naar het schijnt de locatie. misschien moeten we ook maar eens contact met red bull gaan opnemen....

dead straight to live wrong
- Arnetteman
zaterdagavond straaten in Grunn, relaxt plan!Bomber schreef:Yow... Bou, Roy, Dave, Gideon en ik komen zaterdag al naar Groningenmisschien een vette zaterdag avond sessie straaten met z'n allen
we zoeken nog wel een plekkie om te crashen
neem mijn bike en cam wel mee...spreken we zaterdagmiddag wel even af hoe, wat en waar.... c ya around Sjors!