Het was zeker een vettig weekend!
2 dagen volle bak vlammen op mega-sjieke brute tracks. In een deuk liggen 's avonds. Moules-frites a volonté. MTV Cribs,

En dan vergeet ik nog veel te veel andere zaken!
2/3 van de Trailjunkies was mee + een aantal andere gestoorde mannen. Prettig gestoord, dat wel!

Mannen, 't was een tof weekend!
Props to TBX voor de foto's en het vlammen op de tracks, af en toe tegen lichtsnelheid (Einstein's E=MC2 tartend

)
En Tuup: Magazine quality style...
Lac Blanc hoort voor mij bij de betere bikeparks waar ik tot nu toe geweest ben. En dan durf ik zelfs een vergelijking te trekken met bikeparks in de alpen. Winterberg is kattepis vergeleken bij dit!
Er is veel variatie in de tracks:
La Easy is technisch gemakkelijk, maar zeker niet minder leuk. Het is toch hard werken om daarop echt te vlammen.
La flow is al moeilijker, met op veel plaatsen stukken met (gladde) wortels, waarbij het kiezen van een goede lijn cruciaal is. Op deze track is het al helemaal zwaar werk om met flow te kunnen rijden. Supertrack!
La Fat; Wat moet ik daarover zeggen.... Zoals de duitsers dan maar: GEIL! GEIL! GEIL!. La fat is een echte manmade track. super aangelegde kombochten, northshore drops, step-ups, stepdowns, dubbels, en op het laatst een evil wortelsectie (die ik overigens superfijn vind). Helaas ben ik in La Fat hard onderuit gegaan, maar dat mocht de pret niet drukken. Opstaan en weer door! vlammen!
La Cool is de meest technische track. Deze zou ik graag na een droge periode nog eens rijden, omdat het o de technische stukken moeilijk is om inde modder voldoende snelheid te houden. La cool is wederom een supertrack. Dikke blokken steen, nog meer wortels, northshore elementen. Je waant je in Canada!
Lac Blanc is THE DOGS BOLLOCKS!!!!
Jeroen
(Junior
Trailjunkies member)