Als ik 'm op 4 november klaar heb, lijkt het me wel leuk om mee te doen aan de NKSS07. Moet lukken, lijkt me...

Moderators:JJ, Beheerders
NTZ in Nijmegen, 024-3772244. Het kan wel een paar weken duren voor je 'm terug hebt, bij mij zo'n anderhave maand, maar voor 60 euro hoor je mij niet klagen...hendriku schreef:Hey Bart, waar heb je het frame laten poedercoaten en wat kostte het?
Resultaat mag er zijn namelijk, tomaat-rood ziet er goed uit!
succes verder!
Op het eerste gedeelte schoot de ketting door (nieuwigheidTinus schreef:Die dubbele klim, de eerste is erg lastig, de tweede ben ik zaterdag nog tegen op gekomen met 32 * 16.
Voor de rest is groen goed te doen, ik twijfel dan ook om 32 * 15 erop te gooien
Ik zou ook een Singlespeed kettingblad aanschaffen, het blad waar je nu mee rijdt kan er ook voor zorgen dat je ketting er af vliegt omdat het gemaakt is om mee te schakelen en korte tandjes heeft en dat geldt ook voor je kransje.bart29 schreef: Op het eerste gedeelte schoot de ketting door (nieuwigheid), dus ik moest wel afstappen. Ik heb geen idee hoe ver ik anders gekomen zou zijn. Ik ga de eerst de groene en de rode helemaal rijden voor ik er een ander kransje opleg.
Het kransje komt van JJ (conversiekit), dus ik neem aan dat die wel geschikt is. Verdere investeringen ga ik pas doen als het een blijvertje is (denk 't weldader schreef:Ik zou ook een Singlespeed kettingblad aanschaffen, het blad waar je nu mee rijdt kan er ook voor zorgen dat je ketting er af vliegt omdat het gemaakt is om mee te schakelen en korte tandjes heeft en dat geldt ook voor je kransje.bart29 schreef: Op het eerste gedeelte schoot de ketting door (nieuwigheid), dus ik moest wel afstappen. Ik heb geen idee hoe ver ik anders gekomen zou zijn. Ik ga de eerst de groene en de rode helemaal rijden voor ik er een ander kransje opleg.