singlespeed moser...

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

bart29
Contacteer:
Re: singlespeed moser...

Bericht door bart29 » za sep 01, 2007 3:34 pm

g schreef:
dgmtc schreef:
Op dit moment is het frame bij de poedercoater waar er voor 60 euro een mooi laagje RAL 6019 (=pastel groen) op komt.
60 euro voor poedercoat
waar kan je dat laten doen voor die prijs?

iedereen hier vraagt 100 euro en meer.

of is dit omdat je hem zelf al helemaal voorbereid hebt misschien, schuren,...???

en verder, toch maar fixed gaan hoor.
Ik heb voor 60 euro m'n frame laten stralen en poedercoaten bij NTZ in Nijmegen (geen website, wel telefoon :D ). Zij hadden ook de meeste RAL-kleuren op voorraad. Duurde wel een tijdje voor ik het frame terug had, ong. twee maanden, maar dat kan ook aan de tijd van het jaar gelegen hebben...

dgmtc

Re: singlespeed moser...

Bericht door dgmtc » za sep 01, 2007 3:46 pm

g schreef: 60 euro voor poedercoat
waar kan je dat laten doen voor die prijs?

iedereen hier vraagt 100 euro en meer.

of is dit omdat je hem zelf al helemaal voorbereid hebt misschien, schuren,...???

en verder, toch maar fixed gaan hoor.
oeps had dit berichtje nog niet gezien...
dat is hier in antwerpen (www.indigo.be) gedaan... niks voorbereiding, enkel helemaal uiteenhalen. heb hem vrijdag binnengebracht en had hem dinsdag terug... supersnel dus.
was uiteindelijk wel 67,50 euro omdat ze het chroom op de vork nog hebben moeten behandelen (was in slechte staat dus moest extra geschuurd worden en speciaal geprimed).

sweatbox

Bericht door sweatbox » za sep 01, 2007 5:34 pm

dgmtc schreef: verzet is nu 49*16, moest eigenlijk 48*16 zijn maar het 48t kettingblad was niet binnen...
Vind je 49x16 dan niet te zwaar voor stadsverkeer?

dgmtc

Bericht door dgmtc » za sep 01, 2007 8:18 pm

sweatbox schreef:
dgmtc schreef: verzet is nu 49*16, moest eigenlijk 48*16 zijn maar het 48t kettingblad was niet binnen...
Vind je 49x16 dan niet te zwaar voor stadsverkeer?
is nog wat twijfelachtig... desnoods zet ik er binnenkort een 17t of 18t freewheel op... nu eerst even zo proberen...

edit: heb er nu wat op rondgereden en het gaat wel lekker... misschien op termijn zo'n ENO dubbel freewheel erop (16t/18t).
Ik ga er wel een ander zadel op zetten want dit (goedkoop? leren) zadel is echt te hard, vooral in combinatie met 23mm wielen en typische vlaamse kasseien.

Plaats reactie