annodiseren frame
Moderator:Beheerders
-
Ik heb geen flauw idee of je het ergens kunt laten doen en wat het kost maar ik denk erover om m'n frame te laten annodiseren. Weet iemand 'n adres? Tnx.
-
Heb ik eens naar geïnformeerd, in Amsterdam moet je minimal EUR 175 rekenen als je iets wilt laten anodiseren, maar ze wilden geen frames doen, omdat deze vaak uit verschillende soorten alu bestaan, kun je kleurverschil krijgen op de lasnaden enz andere delen, achtervorken enz, en dus doen ze het niet.
Als ik me niet vergis moet je frame ook hoog gepolijst zijn, voor het kan, anders pakt t niet mooi, dus is redelijk veel werk, en dan moet je nog een bedrijf zoeken die het wil doen, vraag anders Pedro van Hout van Footwork eens, wellicht dat hij iets weet, hij doet ook aan anodiseren.
Als ik me niet vergis moet je frame ook hoog gepolijst zijn, voor het kan, anders pakt t niet mooi, dus is redelijk veel werk, en dan moet je nog een bedrijf zoeken die het wil doen, vraag anders Pedro van Hout van Footwork eens, wellicht dat hij iets weet, hij doet ook aan anodiseren.
-
-
Ik heb laatst een frame laten stralen en toen laten poedercoaten op een achterafbedrijfje op een industrieterrein bij mij in de buurt , het koste maar 60 euro en het resultaat is super.
bedrijf:
www.vanommencoating.com
bedrijf:
www.vanommencoating.com